۲۰۰ ساعت خوانندگی بی‌وقفه مرد نیجریه‌ای برای ثبت در گینس

یک مرد نیجریه‌ای ۲۰۰ ساعت بدون وقفه خوانندگی کرد تا بتواند نام خود را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند.
تصویر ۲۰۰ ساعت خوانندگی بی‌وقفه مرد نیجریه‌ای برای ثبت در گینس

به گزارش سایت خبری پرسون، اولواتوبی کوفیجی خواننده گاسپل (نوعی انجیل که شرحی از زندگی و آموزه‌های حضرت عیسی(ع) است)، ماراتن ۲۰۰ ساعته خوانندگی را آغاز کرد تا برای تقویت حرفه موسیقی خود نامش را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند.

او تنها کسی نیست که در نیجریه برای به دست آوردن شهرت دست به کارهای خارق‌العاده می زند. مردم نیجریه برای ثبت نام خود در کتاب رکوردهای جهانی گینس در تلاش برای ربودن گوی سبقت از یکدیگر هستند.

در میان اینها، یک مرد نیجریه‌ای هم اقدام به پخش بی‌وقفه خوانندگی در اینستاگرام کرد. او ۱۰۰ ساعت خوانندگی را در فضای مجازی پخش کرد.

همچنین یک ماساژور نیجریه‌ای با هدف ۷۵ ساعت ماساژ مداوم کار خود را آغاز کرد اما به دلیل خستگی توانست به رکورد ۵۰ ساعت ماساژ دست یابد.

روند ثبت رکودهای جهانی در نیجریه با شکستن رکورد جلسات سرآشپزی هیلدا باسی شروع شد و توجه و حمایت سراسری سیاستمداران و افراد مشهور را به خود جلب کرد.

اگرچه همه این تلاش‌ها منجر به موفقیت نشد اما روحیه در میان مردم نیجریه برای ثبت نامشان در کتاب رکوردهای جهانی گینس همچنان بالاست.

این گونه ابتکارات با مقاومت‌هایی مواجه شد چرا که دولت با مداخله در ابتکار طولانی‌ترین بوسیدن آن را متوقف کرد و چنین اقدامی را ناسالم و غیراخلاقی خواند.

کشور ۲۰۰ میلیون نفری نیجریه همچنان شاهد تلاش مردمان این کشور برای دستیابی به رکوردهای خارق‌العاده و به رسمیت شناخته شدن در صحنه جهانی‌اند.

503484