فتنه‌ مدرن‌

بی شک این گونه اقدامات ضد اخلاقی وانســانی باعث ترویج خشنونت و نفرت پراکنی می گردد و هیچ ســنخیتی با آزادی بیان و آزادی اندیشه ندارد بلکه خلاف قوانین و مقررات اسلامی و اعلامیه جهانی حقوق بشــر است.
تصویر فتنه‌ مدرن‌

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر انور خیرآبادی وکیل دادگستری و مدرس دانشگاه در یادداشتی نوشت: اخیرا در استکهلم سوئد و با مجوز دادگاهی و چراغ سبز پلیس قرآن کتاب آسمانی مسلمانان توســط یک جوان مســلمان فریــب خورده درمراسمی و با حضور مردم به آتش کشیده شد این حرکت، فتنه مدرن قرن برای جلوگیری از گسترش و توســعه دین مبین اسلام و ایجاد اختلاف در ادیان توحیدی محسوب می گردد چون درسالهای اخیر گرایش جامعه دانشگاهی و آکادمیک غرب به دین مبین اســلام رشــد چشمگیری داشــته و نفوذ جامعه مسلمانان در آمریکا و اروپا و اقیانوســیه و آفریقا و آسیا بطور تســاعدی درحال افزایش است.

بی شک این گونه اقدامات ضد اخلاقی وانســانی باعث ترویج خشنونت و نفرت پراکنی می گردد و هیچ ســنخیتی با آزادی بیان و آزادی اندیشه ندارد بلکه خلاف قوانین و مقررات اسلامی و اعلامیه جهانی حقوق بشــر است. براســاس ماده ۱۸ اعلامیه جهانی حقوق بشر هرکس حق دارد که از آزادی فکر، وجدان و مذهب و دین برخوردار باشد و آزادی بیان و عقیده متضمن عدم مداخله وعدم مزاحمت برای جامعه و افکارعمومی است و تفتیش عقاید دیگران است.

قطعا قرآن سوزی تعــرض به حقوق مســلمانان عالــم و ادیان توحیدی است لذا با توجه به وحشت مسیحیان صهیونیســم از گســترش روزافزون قرآن در جوامع بشــری، آن ها را وادار به برنامه ریزی و اجرای فتنه هایی علیه اسلام می کند، قبلا یک کشیش افراطی ۱۱ سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوزاندن قــرآن اعلام کرده و طرفــداران خود را دعوت به قرآن سوزی کرده اســت. این قرآن سوزی جســارت بزرگی در حق مســلمانان است و قطعا این حرکت منجر به ابــراز انزجار بیش از دو میلیــارد نفر از مســلمانان و همچنین بسیاری از مســیحیان و آزادی خواهان جهان علیه مســیحیان صهیونیســت خواهد شد.

صهیونیســت ها برای منحرف کــردن افکار عمومی از اعمال جنایتکارانه خود، دست به هر اقدام ناجوانمردانه ای می زنند این اعمال کثیف صهیونیست ها منجر به بیداری ملت ها، گرایش روز افزون نخبگان غرب به دین اسلام و منسجم شدن مسلمانان شــده و ما شاهد هستیم که شورای روابط مسلمانان آمریکا به تازگی اعلام کرده که صدها هزار نسخه از قرآن کریم را در این ایام در بین مسلمانان توزیع کرده است. با بهره گیری از علوم قرآنی براحتی می توانیم در مقابل جنگ نرم و دشمنان قسم خورده اسلام بایستیم.

قرآن کریم کاملترین کتاب هدایت برای بشریت اســت قرآن کتابی برای سعادت انسان و نسخه شفابخشی برای آلام و رنج های فردی و بشری اســت. چرا که این وعده الهی است که« ان الدین عنداهلل االسالم» قطعا دیر یا زود این شعله های این فتنه دامن غرب و شرق را خواهد گرفت و پرچم اسلام در سراسر عالم به اهتزاز درخواهد آمد.

منبع: آفتاب یزد

491619