تخلف مدیر باسابقه دولتی برای دریافت ۲ حقوق و مزایای کامل/ تصویر هر دو فیش حقوقی او را ببینید

مدیر باسابقه‌ای بیش از ۲ سال است که هم از مبدا استخدامی و هم از محل ماموریت حقوق و مزایای یکسان شامل فوق‌العاده‌ها و کمک‌هزینه‌ها را دریافت می‌کند.
تصویر تخلف مدیر باسابقه دولتی برای دریافت ۲ حقوق و مزایای کامل/ تصویر هر دو فیش حقوقی او را ببینید

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق ماده ۹ آیین‌نامه انتقال و ماموریت کارکنان مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت حقوق و فوق‌العاده‌های ماموران دولتی تنها از یک دستگاه باید انجام شود، همچنین طبق ماده ۹ آیین‌نامه ماموریت موضوع ماده ۱۱ قانون استخدامی کشور فوق‌العاده‌ها و هزینه‌های مستخدمین دولتی باید فقط از اعتبار مجموعه محل خدمت پرداخت شود.

علی‌رغم موارد قانونی فوق براساس گزارشات مردمی شاهد دو حکم کارگزینی با مفاد یکسان هستیم، به‌نحوی‌که کارشناس بودجه سازمان منابع طبیعی زنجان با پست مدیرمالی به پارک علم و فناوری این استان مامور شده و از هر دو مجموعه پایه‌ی حقوق و مزایای مربوطه از جمله کمک هزینه‌ها و فوق‌العاده‌ها را دریافت می‌کند.

در همین راستا برای کسب اطلاعات بیشتر با گزارشگر مربوطه ارتباط گرفتیم که وی درباره‌ سابقه کاری مدیر مذکور اظهار کرد: کارشناس بودجه منابع طبیعی زنجان با حدود سی سال سابقه به پارک علم و فناوری مامور شد که علیرغم قطع همکاری مستقیم با محل خدمت همچنان از این سازمان حقوق و مزایا دریافت کرده و همان حکم کارگزینی از طرف پارک علم و فناوری هم برای وی درنظر گرفته شده است.

وی به جزئیات احکام مشترک سازمان استخدام‌کننده و محل ماموریت اشاره کرد و افزود: در شرح احکام فوق آمده است که مزایای مستمر از اعتبارات دستگاه مبدا پرداخت شود اما حق اولاد و انواع فوق‌العاده‌ها از محل ماموریت یعنی پارک علم و فناوری پرداخت می‌شود که از جمله تناقضات قابل توجه است.

این گزارشگر بر بازنشستگی مدیر مذکور تاکید کرد و ادامه داد: ماموریت کارکنان سازمان مذکور طبق شرح احکام ۶ ماهه تمدید می‌شود که این مدیر درخواست اتمام همکاری داده که با پایان ماموریت در بهمن سال جاری به منابع طبیعی بازگشته و بازنشسته می‌شود، درحالی که چندین سال همین رویه متخلفانه را پیش گرفته که جایگاه وی در امور مالی در مساله بی‌اثر نیست.

با توجه به آنچه مطرح شد، صدور دو حکم کارگزینی با مفاد یکسان از مبدا استخدامی و محل ماموریت برای مدیر مالی پارک علم و فناوری زنجان طبق قانون استخدامی و خدمات کشوری تخلف بوده و لازم است با مدیر متخلف قبل از بازنشستگی طبق مقررات برخورد قاطع و قانونی شده و حقوق‌های پرداختی غیرقانونی به بیت‌المال بازگردد.

تخلف مدیر باسابقه دولتی برای دریافت ۲ حقوق و مزایای کامل | تصویر هر دو فیش حقوقی او را ببینید

تخلف مدیر باسابقه دولتی برای دریافت ۲ حقوق و مزایای کامل | تصویر هر دو فیش حقوقی او را ببینید

منبع: فارس

491317