به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا صدیقیان راد، مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو در نشست خبری در محل بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوریهای نوین به معرفی محصولات حسابداری هلو با نام Apex پرداخت و گفت: محصولات این شرکت برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده و محصولات، تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارایه میشوند. بعد از نیازسنجی نوع کسب و کار و تلاش برای پاسخ به نیازهای حسابداری آنها، محصولات هلو برای شرکتهای مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.
او افزود: محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. هلو برای کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه محصولات اختصاصی ارائه داده است.
صدیقیان راد عنوان کرد: محصولات هلو از نظر ریالی برای شرکت ها از مبلغ 200 هزار تومان تا 2 میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده است.
صدیقیان ادامه داد: نیازهای مختلف استارتاپها و جامعه حسابداران استارتاپها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.
ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل در سخنانی، به تقسیم بندی هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر پرداخت و تصریح کرد: برخی کسب و کارها با افزایش چالشهای اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوریهای نوآورانه میشوند.
میعادیان افزود: راهکارهای آیتی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش میدهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش میروند وهزینه های فناوری و آیتی را کاهش میدهند.
قائم مقام هلو با اشاره به کرونا و اثرات آن گفت: پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش میبردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آیتی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آیتی محور کردهایم.