شرط بازیکن استقلالی برای تمدید قرارداد

به نظر می‌رسد که شرط ابوالفضل جلالی برای ماندن در استقلال قرار گرفتن در ترکیب اصلی بوده است.
تصویر شرط بازیکن استقلالی برای تمدید قرارداد

به گزارش سایت خبری پرسون، در فصلی که گذشت استقلال با هدایت ساپینتو نتوانست انتظارات را برآورده کند و دو شکست برابر رقیب سنتی باعث شد تا آنها قهرمانی در دو جام را از دست دهند.

یکی از بازیکنانی که نتوانست فصل خوبی را با استقلال تجربه کند ابوالفضل جلالی بود؛ بازیکنی که به عنوان یک پدیده خود را در سایپا مطرح کرد و با نظر فرهاد مجیدی راهی آبی پوشان شد.

جلالی باوجود آنکه به تیم ملی هم دعوت و راهی جام جهانی شد اما انگار ساپینتو اعتقادی به او نداشت و به ندرت از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد که البته این باعث ناراحتی او شد و بعد از پایان لیگ بلافاصله خواستار فسخ قراردادش شد.

مدیران استقلال و البته جواد نکونام باعث شدند تا جلالی از تصمیم خود منصرف شود و در نهایت در تیم باقی بماند. این بازیکن تمرینات خود را زودتر از دیگر استقلالی ها آغاز کرده است و در حال حاضر با تیم سایپا در حال تمرین کردن است.

ابوالفضل جلالی انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود و بازگشت به ترکیب اصلی استقلال دارد. او به خوبی می داند که برای بازگشت به تیم ملی باید ابتدا در استقلال بدرخشد و به همین خاطر سخت در تلاش است تا توانایی های خود را به نکونام ثابت کند.

ظاهرا شرط ماندن این بازیکن در استقلال این بوده است که در ترکیب اصلی به میدان رود البته او به خوبی می داند که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید سخت تلاش کند و از آمادگی بالایی برخوردار باشد و به همین خاطر زوتر از دیگر بازیکنان تمرینات خود را آغاز کرده است.

استقلال جلالی و سلمانی را در سمت چپ خود دارد و رقابت این دو بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در فصل پیش رو جذاب خواهد بود و باتوجه به عملکرد نه چندان خوب سلمانی در فصل قبل به نظر می رسد که شانس جلالی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر باشد.

منبع: شفقنا

491204