فارس به 5 بیمارستان جدید‌ مجهز می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در راستای تسریع در درمان بیماران 5 بیمارستان جدید زیر‌ پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز‌ افزوده می شود.
تصویر فارس به 5 بیمارستان جدید‌ مجهز می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تا پایان سال جاری 5 بیمارستان اعصاب و روان شهر صدرا با 249 تخت و نیز بیمارستان‌های شهرستان‌های داراب، ارسنجان، رستم ممسنی و بیمارستان دوم مرودشت عملیاتی و اجرایی می شود.
ابوالفضل هاشمی اصل امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آغاز عملیات احداث بیمارستان کمیل آباده با 700 تختخواب، حضرت صدیقه طاهره(س)، تجهیز 13 بیمارستان فرسوده از جمله رویکرد مدیریت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وی بیان داشت: در حوزه آموزشی نیز 5 پروژه درمانی با زیربنای 16هزارو 466 متر مربع با میانگین 46 درصد پیشرفت فیزیکی شامل دانشکده تغذیه با 5 هزارو 400 مترمربع در سایت شهر صدرا با 43 درصد‌ پیشرفت فیزیکی، مرکز جامع آزمون و تحقیقات سرطان‌ با 5 هزار مربع مساحت و 75 درصد پیشرفت، دانشکده پیراپزشکی ارسنجان با 76 درصد پیشرفت فیزیکی، بازسازی ساختمان شماره یک شیراز با 96 درصد پیشرفت در زمینی به مساحت هزارو 720 متر مربع در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می رسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: احداث خوابگاه دانشجویی در شهرستان آباده با کمک خیران و با 27 درصد پیشرفت فیزیکی، 72 پروژه درمانی به متراژ 396 هزارو 766 متر مربع که از این تعداد 13 پروژه فعال و مابقی نیمه تعطیل که با تلاش‌های انجام شده در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.
هاشمی اصل با اشاره به ا ینکه با کمبود تخت بیمارستانی روبه‌رو نیستیم، افزود: 7هزارو 800 تخت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند که با احتساب این تعداد به ازاء هر جمعیت بیش‌ از 4 میلیونی استان فارس 1.9 درصد تخت بیمارستانی ثبت شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز داشت: 15 بیمارستان دولتی و 2 بیمارستان تازه تأسیس جدید زیر‌پوشش این دانشگاه، بسیاری از بیمارستان‌ها در این استان نیاز به مرمت، بازسازی و تجهیرات دارد.

491138