معرفی هتل های اقتصادی استانبول برای سفر به صرفه

هتل های اقتصادی استانبول برای افرادی که قصد دارند مدت زمان طولانی در استانبول بمانند عالی و مقرون به صرفه است. ترکیه و شهر زیبای استانبول یکی از مقاصد اصلی سفر های ما ایرانیان می باشد. به همین دلیل افراد با بودجه های مختلف به دنبال ارزانترین و مقرون به صرفه ترین هتل های موجود در این شهر برای اقامت هستند.
تصویر معرفی هتل های اقتصادی استانبول برای سفر به صرفه

به گزارش سایت خبری پرسون، افراد زیادی در سال در سایت های مختلف به دنبال این نمونه هتل ها هستند و در انتها موفق به رزرو نمی شوند. دلیل آن ها برای عدم موفقیت نشناختن بهترین هتل های ارزان قیمت است. در این متن سعی داریم شما خوانندگان را با هتل های اقتصادی استانبول بیشتر آشنا کنیم و درباره نحوه صحیح رزرو هتل های اقتصادی استانبول نیز صحبت کنیم. در این حالت می توانید مکانی برای اسکان با کیفیت عالی و با قیمتی باور نکردنی داشته باشید.

معرفی هتل های اقتصادی استانبول برای سفر به صرفه

استانبول پایتخت ترکیه دارای هتل های مختلفی است. از میان این نمونه هتل ها می توانیم چند نمونه هتل های اقتصادی استانبول را نام ببریم. ارزان قیمت بودن این نمونه هتل ها بدین معنی نیست که کیفیت ارائه خدمات، نظافت و ... در آن ها بسیار کم است.

در استانبول هتل های لوکس و لاکچری بسیاری وجود دارد. افراد زیادی نیز برای رزرو هتل های لوکس اقدام می کنند. در این میان هتل های کوچک تر که همان خدمات را با همان دقت و ظرافت به مهمانان عرضه می کنند نیز وجود دارند. از میان این نمونه هتل ها می توانیم به هتل های اقتصادی استانبول زیر اشاره کنیم. تنها در نظر داشته باشید که زمان رزرو هتل های اقتصادی استانبول و سایت انتخابی برای این مورد بسیار مهم می باشند و بعد از شناخت هتل ها بهتر است این موارد را نیز در نظر بگیرید.

Taksim City Hostel یکی از هتل های اقتصادی استانبول

این هتل را می توانیم به عنوان یکی از با کیفیت ترین هتل های اقتصادی استانبول معرفی کنیم. در این هتل می توانید اتاق های کوچک، دنج، با قیمت مناسبی را رزرو کنید. هزینه صبحانه در این نمونه هتل ها به صورت جداگانه از شما دریافت می شود. این هتل در اطراف مکان های دیدنی بسیاری مانند میدان تقسیم، گالاتاپورت، دانشگاه استانبول و ... است. به همین منظور می توانیم عنوان کنیم که از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. شما در اتاق های این هتل می توانید چای ساز، ماشین لباسشویی و از اینترنت رایگان استفاده نمایید. این هتل دارای قیمت عالی است و می تواند هزینه های سفر شما را کاهش دهد.

هتل سه ستاره استانبول

By Murat Crown Hotel Taksim یا هتل بای مورات کروان

هتل بای مورات کروان هم به دلیل هزینه های مقرون به صرفه در لیست هتل های اقتصادی استانبول جای می گیرد. این هتل در نزدیکی خیابان استقلال استانبول است. در رستوران خود هتل هر روز صبحانه به صورت رایگان سرو می شود. در صورت نیاز می توانید غذاهای ترکی متنوعی را در همین رستوران سفارش دهید ولی در صورت لزوم می توانید به کافه ها و رستوران های اطراف برای خرید غذا و میل نمودن آن مراجعه نمایید. دارای ترانسفر فرودگاهی با هزینه ای مجزا است و به عنوان یک هتل سه ستاره شناخته می شود.

Taximtown، یکی از دیگر هتل های اقتصادی استانبول

لیست هتل های اقتصادی استانبول شامل یک هتل با نام هتل تقسیم تاون است. این هتل سه ستاره و میان رده می باشد. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و خیابان استقلال حدود 100 تا 200 متر است. به همین دلیل موقعیت جغرافیایی عالی آن سبب ایجاد دسترسی عالی برای مهمانان به مراکز مختلف است. در اطراف این هتل بیمارستان، مراکز تفریحی و خرید و ... نیز مشاهده می شود. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی و مجزا نیست. همچنین در این هتل رستوران متنوع و با کیفیت عالی را می توانیم مشاهده کنیم. دارای امکاناتی مانند سونا، خشکشویی، کافه، ترانسفر خودرو و ... نیز می باشد. شما میتوانید همین امروز برای رزرو اتاق های این هتل از طریق سایت ما اقدام نمایید.

رزرو هتل های اقتصادی استانبول

معرفی بیشتر Hotel Tashkonak Istanbul

هتل های اقتصادی استانبول مانند هتل تاشکناک معمولا در مناطق سنتی استانبول واقع شده اند. به همین منظور دسترسی آسان افراد به محله های قدیمی بسیار زیاد می باشد. همچنین نمای این نمونه هتل ها از نماهای قدیمی برگرفته شده است و حس و حالی زیبا را ایجاد خواهد نمود. این هتل سه ستاره است و دارای وعده صبحانه می باشد. دارای رستورانی با کیفیت است و پارکینگ اختصاصی را نیز در این هتل می توانیم مشاهده کنیم. مسجد آبی، کاخ توپکاپی و ... در نزدیکی این هتل واقع شده اند و می توانید تنها با چند دقیقه پیاده روی به دیدن این مکان ها بروید. این هتل دارای باغ زیبایی است که صبحانه و انواع قهوه ها در آن سرو می شود. شما می توانید از نوشیدن چای، قهوه و هر نوشیدنی دیگر در این باغ لذت ببرید.

برای رزرو هتل های اقتصادی استانبول مانند هتل کرنر لاله‌لی امروز اقدام کنید

در میان لیست هتل های اقتصادی استانبول به نام این هتل زیبای سه ستاره و با تجهیزات عالی بر میخوریم. این هتل در 12 کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده است و به همین دلیل دسترسی بالایی برای افراد ایجاد نموده است. در این هتل می توانیم خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، رستوران و کافه، صرافی، پارکینگ، لابی همراه با تلویزیون همگانی و ... را مشاهده کنیم. در این حالت می توانید از تمیزی اتاق ها و ملحفه های موجود لذت ببرید. دلیل این مورد نیز وجود خشکشویی و شست و شوی مداوم ملحفه ها با مواد ضد عفونی کننده عالی است.

نحوه صحیح رزرو هتل های اقتصادی استانبول

نحوه صحیحی رزرو هتل های اقتصادی استانبول

تعداد هتل های اقتصادی استانبول بسیار کم است. به همین دلیل باید برای رزرو همین امروز اقدام نمایید. با فرارسیدن فصل سفر های تابستانه افراد زیادی با خانواده برای سفر به استانبول آماده می شوند. به همین منظور در زمان رزرو بهتر است به دو مولفه مهم زمان و انتخاب صحیح برای رزرو دقت نمایید. برای رزو بهتر است بدانید که باید ابتدا ویژگی های اتاق مانند نوع آن، داشتن تهویه، دسترسی هتل، داشتن و یا نداشتن صبحانه، دارا بودن و یا عدم وجود پارکینگ و ... را بررسی نمایید. این مورد به کیفیت اقامت شما و رضایت شما در انتها کمک خواهد نمود. همچنین باید در زمان رزرو خود نیز تعجیل نمایید. این نمونه هتل ها به دلیل کیفیت معقول و قیمت مقرون به صرفه سریعا از سوی مسافرین در سراسر دنیا پر می شوند.

سایت بوکینگ در راستای رزرو هتل های اقتصادی استانبول به شما کمک می کند

سایت ما می تواند برای رزرو هتل های اقتصادی استانبول به شما کمک نماید. تنها با ورود به سایت ما و سرچ نمودن نام هتل مد نظر میتوانید همین امروز برای رزرو هتل خود اقدام نمایید. بعد از رزرو و دریافت واچر می توانید برای دریافت ویزا و موارد دیگر با خیالی آسوده اقدام نمایید. همچنین می توانید از تخفیفات سایت ما برای رزرو هتل های مختلف نیز بهره مند گردید. در این متن نیز چند نمونه از هتل های اقتصادی استانبول را به شما برای آشنایی بیشتر معرفی نمودیم.

490193