رژه دختران والیبال ایران در افتتاحیه چلنجر کاپ آسیا

مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال چلنجر کاپ زنان آسیا با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برگزار شد.
تصویر رژه دختران والیبال ایران در افتتاحیه چلنجر کاپ آسیا

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم افتتاحیه مسابقات والیبال چلنجر کاپ زنان آسیا امروز (یکشنبه، ۲۸ خرداد) در سالن GOR TRI DRAMA برگزار شد و زنگ آغاز مسابقات به صدا درآمد.

ریتا سابوو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، برخی از اعضای هیات رئیسه این کنفدراسیون و رئیس فدراسیون والیبال اندونزی از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند که برای تیم‌های شرکت‌کننده آرزوی موفقیت کردند و پس از رژه تیم‌ها، زنگ آغاز مسابقات را به صدا درآوردند.

تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران هم در این مراسم حضور داشتند؛ اسما سعیدی، نگار هاشمی، فاطمه خلیلی، درسا فلاح و کیمیا کیانی بازیکنانی بودند که به نمایندگی از تیم ایران در مراسم افتتاحیه شرکت کردند. علاوه بر این فاطمه رشیدی (سرمربی)، نازآفرین فنودی (سرپرست)، مهسا آراسته (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و راضیه دوستی (آنالیزور) از جمله اعضای کادر ایران بودند که در سالن مسابقات حضور داشتند.

دومین دوره رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا با حضور ۱۱ تیم ایران، فیلیپین، استرالیا، ازبکستان، ماکائو، هنگ‌کنگ، اندونزی، ویتنام، هند، چین تایپه و مغولستان برگزار می‌شود که تیم‌های ماکائو و اندونزی در اولین مسابقه به مصاف هم می‌روند.

ملی‌پوشان ایران که برای نخستین بار به این مسابقات اعزام شده‌اند، امروز استراحت دارند و فردا (دوشنبه، ۲۹ خرداد) در اولین بازی خود از ساعت ۱۳ به وقت تهران برابر هنگ‌کنگ به میدان می‌روند.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته(مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی(فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایسنا

489928