رتبه برتر بانک کارآفرین در پرداخت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری درباره رتبه بانک کارآفرین میان سایر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: در مقاطعی بانک کارآفرین در رتبه‌بندی صندوق نوآوری‌وشکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بانک نخست بوده و سال گذشته نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.
تصویر رتبه برتر بانک کارآفرین در پرداخت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، روح‌الله ذوالفقاری، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به حمایت بانک کارآفرین از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: در حال حاضر بالای ۸۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان که صندوق نوآوری و شکوفایی به بانک کارآفرین معرفی کرده است، موفق به استفاده از خدمات این بانک شده‌اند. همچنین در رتبه‌بندی سال گذشته صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه تسهیلات، بانک کارآفرین در همکاری با این صندوق، رتبه سوم را به خود اختصاص داده بود.

ذوالفقاری در خصوص همکاری بانک کارآفرین با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در زمینه ارائه تسهیلات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار داشت: بانک کارآفرین یکی از نخستین بانک‌هایی بود که وارد فرآیند وام‌دهی به شرکت‌های دانش‌بنیان شد و خود را با ملاحظات دانش‌بنیان‌ها تطبیق داد چون ذات بانک کارآفرین برای چنین کاری طراحی شده بود، همچنین بدنه چابک مدیران بانک کارآفرین، علاقه‌مندانه وارد این فضا شدند.

489800