احداث ۳ واحد بین‌الملل جدید در دستور کار دانشگاه آزاد

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای انگلستان، عراق، لبنان، امارت و افغانستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای احداث واحدهای جدید در سه کشور دیگر هستیم.
تصویر احداث ۳ واحد بین‌الملل جدید در دستور کار دانشگاه آزاد

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر جلال درخشه در نخستین آیین نکوداشت دانش‌آموختگی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شد، خاطرنشان کرد:استفاده از عبارت «فارغ‌التحصیلی» درست نیست چرا که شما در تمام مراحل زندگی در حال آموزش هستید.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در مراسم گفت: استفاده از عبارت دانش‌آموختگی برای شرایط فعلی شما مناسب است. شما باید بدانید که در آغاز راه یک مسیر جدید قرار دارید.

دکتر درخشه با بیان اینکه بخش مهمی از مسئولیت آموزش دانشجویان غیر ایرانی بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: ۴۳ واحد از این مجموعه دانشگاهی برای آموزش رشته‌های مختلف درنظر گرفته شده است.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد درباره دانشجویان خارجی این مرکز آموزشی توضیح داد: دانشجویان بیش از ۳۰ کشور جهان در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هستند. گسترش مناسبات علمی در کانون توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیرانتفاعی در سطح جهان است، اظهار کرد: واحدهای دانشگاه آزاد در کشورهای انگلستان، عراق، لبنان، امارت و افغانستان مشغول به فعالیت هستند. در حال تلاش برای احداث واحدهای جدید در ۳ کشور دیگر هستیم.

منبع: ایسنا

489600

مطالب مرتبط