دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا - مالزی

شروع ناامیدکننده رکابزنان پیست‌رو/ ایرانی‌ها آخر شدند!

رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی پیست آسیا در حالی از صبح امروز در مالزی آغاز شد که رکابزنان کشورمان با ایستادن در رتبه آخر ماده تیم اسپرینت شروع ناامیدکننده ای داشتند.
تصویر شروع ناامیدکننده رکابزنان پیست‌رو/ ایرانی‌ها آخر شدند!

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا از امروز با حضور ۱۳ ورزشکار ایرانی زن و مرد در مالزی آغاز شد. در اولین روز این رقابت‌ها نمایندگان ایران در دو ماده مسابقه دادند. که هیچکدام از دو تیم مردان و زنان نتوانستند از مرحله مقدماتی ماده تیم اسپرینت به فینال این دیدارها صعود کنند.

در این روز مسابقه تیم اسپرینت مردان و زنان در رده بزرگسالان برگزار شد که هر دو تیم ایران نه تنها از رسیدن به مرحله فینال بازماندند بلکه در مرحله مقدماتی هم آخر شدند.

در بخش زنان و در مرحله مقدماتی تیم ایران با ترکیب فاطمه هداوند، ستاره زرگر و مائده نظری با زمان ۵۳ ثانیه و ۳۷۰ صدم ثانیه نهم شد و از رسیدن به مرحله فینال بازماند. در این ماده ۹ تیم رقابت کردند که تیم کشورمان در رده آخر ایستاد.

در مرحله مقدماتی تیم اسپرینت مردان هم تیم ایران با ترکیب محمدامین رحیم آبادی، عباس زارع زاده، ابوالفضل امین الرعایا با زمان ۴۶ ثانیه و ۶۱۸ صدم ثانیه یازدهم شد و از صعود به فینال بازماند و در ببین ۱۱ تیم در رده آخر ایستاد.

منبع: مهر

489587