اتفاقات مهم پیش روی بازار ارزهای دیجیتال در روزهای آینده!

پس از فروش گسترده آلت کوین‌ها و در نتیجه کاهش قابل‌توجه قیمت آنها در روز جمعه، بازار دارایی‌های دیجیتال ممکن است انفجاری‌ترین هفته خود در سال ۲۰۲۳ را در پیش رو داشته باشد. بنابراین، معامله‌گران باید برای افزایش شدید نوسانات آماده شوند.
تصویر اتفاقات مهم پیش روی بازار ارزهای دیجیتال در روزهای آینده!

به گزارش سایت خبری پرسون، رویدادهای بسیار مهمی در هفته معاملاتی پیش رو وجود دارند که عبارتند از: انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) و شاخص قیمت تولیدکننده (PPI)، تصمیم بانک فدرال رزرو ایالات متحده برای نرخ بهره، انتشار اسناد داخلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در پرونده حقوقی‌اش با ریپل، پاسخ SEC به درخواست قانونگذاری کوین بیس، جلسه دادگاه در مورد درخواست SEC برای حکم محدودیت Binance.US و غیره.

روز سه‌شنبه مملو از اتفاقات مهم است. در ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت شرقی، اداره آمار کار ایالات متحده آخرین آمار تورم این کشور را برای ماه می منتشر خواهد کرد. طی چند ماه گذشته، CPI سالانه روند نزولی شدیدی را نشان داده است. این شاخص در ماه آوریل به ۴٫۹ درصد کاهش یافت.

برای ماه می، کارشناسان انتظار کاهش بیشتر این شاخص به ۴٫۱ درصد را دارند. اگر انتظارات تحلیلگران برآورده شود، احتمال توقف در نرخ بهره فدرال رزرو بیشتر می‌شود. می‌توان انتظار داشت که بازارهای مالی ایالات متحده و همچنین، بازار ارزهای دیجیتال از کاهش نرخ تورم منتفع شوند.

با این حال، تمرکز زیادی روی نرخ تورم اصلی و نرخ تورم ماهانه نیز وجود دارد. این اعداد اخیراً مطابق انتظار ناظران پولی ایالات متحده پیشرفتی نداشتند و در سطوح بالا باقی ماندند. هرگونه تغییر مثبت در این شاخص‌ها هم می‌تواند بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال را تقویت کند.

همچنین، تا روز سه‌شنبه کمیسیون SEC باید به درخواست کوین بیس برای وضع قوانین پاسخ دهد. در بعد از ظهر آن روز، جلسه دادگاه مربوط به درخواست SEC برای حکم محدودیت Binance.US برگزار خواهد شد. کمیسیون SEC هفته گذشته از یک قاضی فدرال خواست تا دارایی‌های شعبه آمریکایی بایننس را مسدود کند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که در روز سه‌شنبه، اسناد داخلی SEC در مورد سخنرانی ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق امور مالی این کمیسیون، در سال ۲۰۱۸ در نهایت منتشر شود.

روز سه‌شنبه همچنین دوره نظرات عمومی در مورد تعریف «صرافی» توسط SEC به پایان می‌رسد. این تعریف می‌تواند صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) را ملزم به ثبت نام به عنوان بورس اوراق بهادار کند.

روز چهارشنبه ۱۴ ژوئن نیز، فدرال رزرو جدیدترین تصمیم خود را در مورد نرخ بهره اعلام خواهد کرد. در حال حاضر و با توجه به ابزار CME FedWatch، تنها ۲۶ درصد از فعالان بازار انتظار دارند که نرخ بهره ۲۵ واحد پایه دیگر افزایش یابد.

اگر فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف کند، هر دو بازار سهام و ارزهای دیجیتال احتمالاً واکنش مثبتی نشان خواهند داد. با این حال، آنچه رئیس فدرال رزرو، جروم پاول، در مورد پیش‌بینی‌های آتی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر آن روز خواهد گفت، نیز بسیار مهم است و می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال را به شدت تحریک کند.

روز چهارشنبه همچنین شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) منتشر خواهد شد.

از دیگر رویدادهای قابل‌توجه در هفته پیش رو، انتشار شاخص مدعیان بیکاری در روز پنج‌شنبه و شاخص احساسات مشتریان در روز جمعه است. بنابراین، این هفته مملو از رویدادهای بسیار مهم است و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال احتمالاً هفته بسیار نوسانی را در پیش رو دارند.

منبع: رمزارز نیوز

489230