نظر «بهمن فرمان آرا» درباره زنده یاد فخری خوروش

گپ کوتاه را با بهمن فرمان‌آرا درباره زنده‌یاد فخری خوروش بخوانید.
تصویر نظر «بهمن فرمان آرا» درباره زنده یاد فخری خوروش

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن فرمان‌آرا گفت: زنده‌یاد فخری خوروش، سمبل یک آدم تمام و کمال حرفه‌ای بود.خانم خوروش بسیار جدی و درجه یک بود. متاسفانه همه در حال پیر شدن هستیم و نوبت به ما هم می‌رسد و این اتفاق برای ما هم می‌افتد.

بهمن فرمان آرا تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره زنده‌یاد فخری خوروش که در آثاری از این سینماگر از جمله آخرین اثر او با عنوان «یک بوس کوچولو» به ایفای نقش پرداخته بود، عنوان کرد: فخری خوروش یکی از بهترین هنرپیشه‌های سینما و تئاتر ما بود. او بسیار حرفه‌ای بود و من در ابتدا که با ایشان کار کردم متوجه شدم که واقعا سمبل یک آدم تمام و کمال حرفه‌ای هستند.

او ادامه داد: در فیلم آخری که با ایشان کار کردم، همان فیلم «یک بوس کوچولو»، وقتی دیالوگ‌ها را که می‌خواند، گویی ۳ ماه تمرین کرده بود.

فرمان‌آرا افزود: خانم خوروش بسیار جدی و درجه یک بود. متاسفانه همه در حال پیر شدن هستیم و نوبت به ما هم می‌رسد و این اتفاق برای ما هم می‌افتد.

کارگردان «شازده احتجاب» و «بوی کافور عطر یاس» در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مقطع شروع به فعالیت زنده‌یاد خوروش، اظهار داشت: در آن سال‌ها، ایفای نقش‌ هنرمندان زن‌در عرصه هنر محدودتر بود. برای من که کارگردانی می‌کردم، خوروش همیشه اول بود و در ابتدا فقط با او تماس می‌گرفتم اما اینکه او همچون افراد دیگر در دوران خود خود برجسته نشد به این خاطر است که اصولا مردها راحت‌تر نسبت به بانوان پیشرفت می‌کنند و خوروش هم به خاطر اینکه حرفه‌ای بود؛ با تلاش خود به طور جدی از آدم‌های برجسته تئاتر و سینما شد.

منبع: صبا

489205