وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»، محمد علی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
تصویر وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»، محمد علی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس خاطرنشان کرد: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل 133 قانون اساسی انجام شده است.

حسینی افزود: سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار مهندس نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.

وی با اشاره به بخشی از سوابق و تجربیات نیکبخت گفت: گزینه دولت برای وزارت جهاد کشاورزی تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده‌های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

489143