معرفی و ارائه خدمات همراه اول در نمایشگاه تکنولوژی HiTech سوریه

همراه اول با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی سوریه (HiTech 2023)، آخرین دستاوردها و خدمات قابل ارائه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.
تصویر معرفی و ارائه خدمات همراه اول در نمایشگاه تکنولوژی HiTech سوریه

به گزارش سایت خبری پرسون، همراه اول در نهمین نمایشگاه بین المللی HiTech سوریه با شعار Digital Future in Perspective حضور دارد که در سه زون «زندگی دیجیتال»، «راهکارهای تجاری» و «زیرساخت های شبکه و امنیت» دستاوردهای نوین خود را در معرض دید تجار و کسب و کارهای کشورهای مختلف قرار داده که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شده است.

در دو روز ابتدایی نمایشگاه وزیر اتصالات سوریه و معاونین وی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن حضور در نمایشگاه از غرفه همراه اول بازدید کردند.

این نمایشگاه پنج روزه که از ۱۷ خردادماه آغاز به کار کرده است تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ادامه دارد.

نمایشگاه HiTech سوریه جایگاه خود را به عنوان مهمترین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح سوریه تثبیت کرده است که می تواند فرصتی برای آشنایی با آخرین برنامه ها و فناوری های مورد استفاده در زمینه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال باشد.

نمایشگاه HiTech سوریه، به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی حوزه IT و ICT این کشور، موقعیتی را فراهم کرده که شرکت های تخصصی در حوزه های مذکور در آن مشارکت کنند و همچنین مکانی است که بازدیدکنندگان اعم از متخصصان، تجار، مدیران و مسئولان ذی ربط و مشتاقان صنعت ICT برای تبادل تجارب، نمایش ایده های جدید و ایفای نقش موثر در گسترش و توسعه صنعت ICT و اقتصاد دیجیتال سوریه می شود با هم گفتگو کنند.

488791