کنایه تند به رئیس صدا و سیما/ برفک تلویزیون جذاب‌تر از برنامه‌های شما است

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در متنی کنایه‌آمیز انتقادات شدید و نکات قابل توجهی را خطاب به پیمان جبلی مطرح کرد.
تصویر کنایه تند به رئیس صدا و سیما/ برفک تلویزیون جذاب‌تر از برنامه‌های شما است

به گزارش سایت خبری پرسون، حواشی و واکنش‌ها به اظهارات جنجالی رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) به یکی از موضوعات داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در روز‌های اخیر تبدیل شده است؛ به طوریکه امروز پیمان جبلی با عقب نشینی ضمنی از اظهارات خود عنوان کرد که «دِر رسانه ملی به روی همه باز است».

یکی از نکات قابل توجه حضور پیمان جبلی در دانشگاه امام صادق (ع) که کمتر مورد توجه قرار گرفت، خواندن متنی کنایه‌آمیز وانتقادی خطاب به رئیس صداوسیما از سوی نماینده بسیج دانشجویی این دانشگاه بود.

مصطفی انواری، مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشگاه امام صادق (ع)، که در این دیدار به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه حضور داشت، در بخشی از صحبت‌های خود که در روزنامه فرهیختگان منتشر شده و با استقبال و تشویق دانشجویان حاضر نیز همراه شد، گفت: «آقای دکتر جبلی، شیب کاهش مخاطبان سیما در سال‌های گذشته نزولی بود تا اینکه به لطف شما سقوطی شد. از تحول با ما در معیار آنتن سخن بگویید. در تحلیل تفکرات تیم شما و آمار‌های مفتضح مخاطبان سیما در این دوساله، برای ما محرز شده که توجه به مخاطب جزء اولویت‌های اول تیم شما نیست. سریال‌ها ضعیف، برنامه‌ها ضعیف، گاهی اوقات تماشای برفک جذابیت بیشتری از دیدن شبکه‌های شما دارد. پس پخش برفک را در برنامه شبکه‌ها قرار دهید که بر صرفه‌جویی در بودجه هم کمک می‌کند.»

488672