خبر خوب معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین:

۶ روز جهادی در بوئین زهرا / بالای ۵ میلیارد ریال خدمات رایگان دندان‌پزشکی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از عمل به وعده و ارایه خدمات دندان‌پزشکی رایگان در قالب پویش «لبخند احسان» به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در شهرستان بوئین زهرا، با مشارکت جانانه دندان‌پزشکان جهادی و همچنین حضور در شهرستان آوج در هفته‌های آتی خبر داد.
تصویر ۶ روز جهادی در بوئین زهرا / بالای ۵ میلیارد ریال خدمات رایگان دندان‌پزشکی

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام اصغر جهانشاهلو معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین عنوان کرد: الحمدلله با مشارکت جانانه دندان‌پزشکان جهادی، اردوی جهادی ۶روزه، تحت عنوان پویش «لبخند احسان» با هدف ارائه خدمات دندان‌پزشکی به نیازمندان، در شهرستان بوئین زهرا، به همت «بنیاد احسان» ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین، برگزار شد.

حجت‌الاسلام اصغر جهانشاهلو در ادامه گفت: در این اردوی جهادی به ۳۲۰ نفر از نیازمندان شناسایی شده‌ی شهرستان، خدمات رایگان دندان‌پزشکی ارائه شد که گاهی یک نفر، ۲ تا ۳ دندان خدمات گرفت.

حجت‌الاسلام جهانشاهلو توضیح داد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده، با توجه به هزینه‌های بالای خدمات دندان‌پزشکی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین در پایان گفت: از همه دندان‌پزشکان جهادی و گروه جهادی محبان امام رضا علیه السلام، از عمق جان تشکر می‌کنم که زحمات زیادی را متحمل شدند. ان شاءالله این پویش در هفته‌های آتی در شهرستان آوج برگزار و به نیازمندان آن منطقه خدمات رایگان دندان‌پزشکی ارائه خواهد شد.

488636

مطالب مرتبط