هشدار سطح نارنجی در فیروزکوه/ سیل

فرماندار فیروزکوه از آماده باش کامل مدیریت بحران در پی سیل و مقابله با هرگونه خطر احتمالی در فیروزکوه خبرداد.
تصویر هشدار سطح نارنجی در فیروزکوه/ سیل

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حیدری‌منش در حاشیه نشست اضطراری مدیریت بحران، اظهار داشت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در دهستان پشتکوه (لاجورد) و جاری شدن سیل در فیروزکوه ستاد بحران شهرستان به حالت آماده باش کامل در آمد.

وی افزود: بارش شدید باران منجر به جاری شدن سیل در روستاهای طرود، سرانزا، گورسفید، طارم و کمند شهرستان فیروزکوه شد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: همزمان با جاری شدن این سیل، فرماندار فیروزکوه، مسئولان شهرستانی، نیروی نظامی و انتظامی عازم منطقه شده‌اند.

وی با اشاره به جاری شدن سیل و بروز مشکلاتی در برخی از روستاهای دهستان پشتکوه ابراز داشت: عوامل مدیریت بحران و راهداری شهرستان فیروزکوه، بخشداری و دهیاران همچنان با حضور در مناطق در تلاش هستند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

فرماندار فیروزکوه یادآور شد: بارندگی به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهرستان فیروزکوه ادامه داشته و مردم از تردد در مناطق کوهستانی و سیل خیز خودداری کنند، خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارات جانی نداشتیم اما سیل به برخی از مزارع و باغات در دهستان پشتکوه خساراتی وارد کرده است.

حیدری منش در پایان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی از هموطنان و همشهریان گرامی در خواست می شود تا از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

منبع: تسنیم

488631