وزیر اطلاعات:

انقلاب اسلامی، استوار در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده است

وزیر اطلاعات تاکید کرد که انقلاب شکوهمند اسلامی، راسخ و استوار در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده و دشمن بدطینت را از حاشیه فرستادن آرمان‌های والای آن امام راحل ناامید نموده است.
تصویر انقلاب اسلامی، استوار در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم. سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آیند. انتظار فرج از نیمه‌ خرداد کشم.... این انقلاب بی‌نام خمینی، در هیچ جای جهان شناخته شده نیست. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)

با گذشت سی و چهار سال از عروج ملکوتی و طاقت فرسای حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه)، ذره‌ای از تألمات روحی‌مان کاسته نشده و داغ آن فراق جانسوز روز به روز فزونی یافته است.
و اینک در یادبود ایام حزن‌انگیز ۱۴ و ۱۵ خرداد به سوگ می‌نشینیم، کما این‌که امام عظیم‌الشأن (ره) در باب قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲ فرمودند: «من ۱۵ خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می‌کنم».

بحمدالله به یمن رهبری خردمندانه‌ آن پیشوای راستین و تداوم هدایت این امّت توسط حکیم فرزانه، مقام معظم رهبری (مدّظّله‌العالی) و به حرمت خون پاک شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و استمرار خط سرخ شهادت، علی‌رغم هجمه‌های گسترده در جنگ ترکیبی که توسط شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، دشمنان و مزدوران خود فروخته و خائن صورت گرفته است؛ انقلاب شکوهمند اسلامی، راسخ و استوار در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده و دشمن بدطینت را از حاشیه فرستادن آرمان‌های والای آن امام راحل ناامید نموده است که این امر، نشان از استحکام قدرتمندانه‌ این نظام الهی و گسترش صدور انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در قلوب آحاد مومنین، آزادی خواهان و مستضعفین عالم می‌باشد.

ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای قیام پانزده خرداد، سالروز رحلت غم‌انگیز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را که همانا هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در جهان می‌باشد، به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله)، ملّت ولایتمدار ایران اسلامی، قاطبه‌ی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده، ا زدرگاه خالق رئوف، به‌ثمر نشستن تمامی آرمان‌های آن سلاله‌ی پاک و صالح اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) را در پرتو امنیت پایدار و رهبری حکیمانه¬ی مقام معظم رهبری (مدّظّله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.»

488254