اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها فردا در تهران

روز دوشنبه هشتم خرداد ماه «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» با شعار «مهر خواهر برادری» ساعت ۲۰ در میدان خراسان تهران و خیابان‌های منتهی به آن برگزار خواهد شد.

تصویر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها فردا در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، مسئول اجرایی ستاد مردمی «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» با بیان اینکه ۱۷۰ موکب‌ دار از هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ خدماتی، امدادی و درمانی در طول مسیرهای منتهی به میدان خراسان حضور داشته و با خدمات متنوع و جذاب از مردم استقبال خواهند کرد، گفت: پذیرایی در ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مولودی‌خوانی و سرود، برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و خانواده و کودکانه، توزیع هدایا و بسته‌های محتوایی و پزشکی ـ درمانی عناوین برنامه‌هایی است که در این رویداد تدارک دیده شده و انجام می‌پذیرد.

عباس حیدری افزود: سال گذشته با همت گروه های مردمی و جبهه فرهنگی انقلاب، تجربه بسیار خوبی در برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) با عنوان «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها» در دانشگاه تهران داشتیم. امسال نیز با همراهی و همدلی همه ارکان جبهه انقلاب و گروه های مردمی این جشن بار دیگر در تهران و همه کلانشهرها در سراسر کشور تا روز ولادت حضرت رضا(ع) در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این میهمانی میزبان اصلی و میهمان‌های آن را مردم تشکیل می‌دهند و هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی،‌ گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول خیابان های ۱۷ شهریور شمالی و جنوبی، خاوران و خراسان موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای مختلف برپا خواهند کرد.

به گفته سخنگوی ستاد برگزاری «اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها»، تا امروز(یکشنبه) بیش از ۱۵۰ گروه مردمی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و پای کار این مراسم خواهند بود.

منبع: ایرنا

487573