همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی؛

رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی در ۲۰ خرداد رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند.
تصویر رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن محمدی ادیب شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد استانی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» اظهار کرد: همزمان با روز جهانی صنایع‌دستی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی به اردبیل سفر می‌کند و نمایشگاهی نیز در این حوزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ علاوه بر انعکاس خبری، از سوی مسئولین و میهمانان نیز مورد توجه قرار گرفت، افزود: انعکاس رسانه‌ای مراسم افتتاحیه «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» یکی از نقاط قوت برگزاری این مراسم بود و بیش از ۱۶۰ دقیقه گزارش خبری و مستند کوتاه از شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی پخش شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» ادامه دارد و علاوه بر برنامه‌های استانی، برای هر ماه حداقل یک برنامه در سطح ملی و بین‌المللی در نظر گرفته شده است تا جریان تبلیغاتی و رسانه‌ای رویداد ادامه داشته باشد.

در این جلسه رؤسای کمیته‌های شش گانه ستاد استانی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» گزارش عملکرد و برنامه‌های خود را ارائه کردند و در انتها از عوامل برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد تقدیر شد.

منبع: مهر

487572