فیلم از آواز خواندن اردوغان در جمع هواداران پس از پیروزی

پس از قطعی شدن پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری، او به روی سقف یک اتوبوس در استانبول رفت و برای مردم آواز خواند. او گفت: ما عاشق استانبول هستیم، کار خود را با استانبول شروع کردیم و با آن ادامه خواهیم داد.
تصویر فیلم از  آواز خواندن اردوغان در جمع هواداران پس از پیروزی

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از قطعی شدن پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری، او به روی سقف یک اتوبوس در استانبول رفت و برای مردم آواز خواند.

او سپس با تبریک به مردم گفت: ما عاشق استانبول هستیم، کار خود را با استانبول شروع کردیم و با آن ادامه خواهیم داد.

اردوغان که از طرفداران خود خواست با قلیچداراوغلو "بای بای" کنند و بگویند "بای بای کمال" افزود: ما صمیمانه از مردم نجیب ترکیه که یک جشن دموکراتیک را بین دو تعطیلات برگزار کرده‌اند، تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: من از مردمم تشکر می‌کنم که به من امکان دادند تا ۵ سال آینده مسئولیت آنها را بر عهده بگیرم.

نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه گفت: من بارها گفته‌ام که راهپیمایی و همبستگی مقدس ما متزلزل نخواهد شد و امیدهای همه کسانی را که روی ما حساب می‌کنند، ناامید نخواهد شد.

اردوغان با بیان اینکه برندگان اصلی دو دور انتخابات ۸۵ میلیون هم‌وطنانمان هستند، اضافه کرد: ما همیشه گفته‌ایم که هرکسی که به مردم خدمت کند هرگز شکست نمی‌خورد.

اردوغان ادامه داد: تنها برنده امروز ترکیه است. از این پس، ما تلاش خود را برای ترکیه ادامه خواهیم داد. امروز با هم درهای «قرن ترکیه» را گشودیم.

اردوغان از دریافت تماس از سران و رهبران کشورها از جمله الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان برای تبریک پیروزی به او خبر داد و تأکید کرد که هیچ کس نمی‌تواند برتر از مردم ترکیه باشد.

رئیس جمهور ترکیه هم‌چنین گفت: فکر می‌کنم حزب جمهوری خواه خلق ترکیه با کمال قلیچداراوغلو خداحافظی خواهد کرد و او را مسئول عملکرد ضعیفش در انتخابات خواهد دانست.

اردوغان ادامه داد: هیچ کس نمی‌تواند آزادی‌های کشور ما را مورد هجمه و توهین قرار دهد، مردم ما را تحقیر کند یا مانع از اتحاد آنها شود.

487526