معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

دولت هیچ وعده اجرا نشدنی نخواهد داد

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه هماهنگی بین دو قوه مقننه و مجریه باید در بالاترین سطح خود باشد، گفت: دولت هیچ وعده اجرا نشدنی نمی‌دهد.
تصویر دولت هیچ وعده اجرا نشدنی نخواهد داد

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست تخصصی مجمع نمایندگان استان خوزستان با محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای بررسی مصوبات دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور به این استان برگزار شد.

منصوری در دیدار با مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، پس از شنیدن دغدغه ها، طرح‌ها و پیشنهاد‌های نمایندگان تاکید کرد که دولت هیچ وعده اجرا نشدنی نخواهد داد.

وی همچین در جهت تاکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر هم افزایی بین قوا گفت: نمایندگان بازوی کمکی دولت باشند و هماهنگی بین دو قوه مقننه و مجریه باید در بالاترین سطح خود باشد.

در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف استان مطرح و گزارشی از پیشرفت طرح‌های عمرانی استان ارایه کردند.

همچنین نمایندگان با قدردانی از نگاه ویژه دولت گفتند: انتخاب خوزستان به عنوان نخستین مقصد سفر‌های استانی امسال نشان از نگاه ویژه و خاص رئیس جمهور و هیات دولت به این استان است.

گفتنی است، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دور دوم سفر‌های استانی، اوایل اردیبهشت ماه به استان خوزستان سفر کرد که به گفته علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در این دور، ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای پروژه مصوب این استان در نظر گرفته شد.

حسینی محراب بیان کرد: همچنین در جریان این سفر تفاهم نامه‌هایی میان دستگاه‌های اجرایی و همچنین شرکت‌ها و واحد‌های مختلف بخش‌های خصوصی و دولتی منعقد شده و مدیران باید با جدیت این تفاهم نامه‌ها را پیگیری نموده تا به مرحله اجرا برسند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تبادل‌نظر و دیدگاه با سایر نمایندگان استان در راستای توسعه و پیشرفت و شرکت در شورای اداری و بررسی اولویت‌های استان بر مبنای شاخص‌های تعریف‌شده را از توجهات دولت برشمرد.

منبع: آنا

487522