گزارش روزانه بورس ۷ خرداد/ ریزش سنگین ۵۵ هزار واحدی شاخص کل

بازار سرمایه دومین روز هفته را هم همچون روز گذشته با فشار عرضه شروع کرد و در انتها با ریزشی ۵۵ هزار واحدی مجددا کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را از دست داد.
تصویر گزارش روزانه بورس ۷ خرداد/ ریزش سنگین ۵۵ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش سایت خبری پرسون، بازار سهام دومین روز کاری همچون روز گذشته، ریزش سنگینی را تجربه کرد و اکثر سهام بازار در محدوده ی منفی و در نزدیکی صف فروش معامله شدند، البته در ساعات انتهایی بازار شاهد کم شدن صفوف فروش و همچنین افزایش تقاضا بودیم.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 55 هزار واحدی به 2 میلیون و 257 هزار واحد رسید و شاخص کل مجددا کانال 2 میلیون و 300 هزار واحدی را از دست داد، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز ریزشی 26 هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 754 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «کچاد» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «کرمان» و «زملارد» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 7 خرداد ماه 1402، مبلغ 11 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 2000 میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند.

در بازار امروز 61 نماد در محدوده مثبت و 347 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 96 نماد در محدوده مثبت و 230 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

487478