انتصاب دکتر امیرعباس جراحی علمداری به سمت سرپرست مدیریت درمان استان زنجان

با صدور حکمی از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر امیرعباس جراحی علمداری به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان منصوب شد.
تصویر انتصاب دکتر امیرعباس جراحی علمداری به سمت سرپرست مدیریت درمان استان زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی صدور این حکم در مراسمی با حضور دکتر مهدی ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی، ابوالفضل رفیعی رفیعی معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری زنجان و محمود عزیزخانی مدیر کل تأمین‌اجتماعی استان زنجان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر مهدی نیک‌سیرت، حکم انتصاب دکتر امیرعباس جراحی علمداری ابلاغ شد.
متن حکم انتصاب سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان که از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صادر شده، به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر امیرعباس جراحی علمداری

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان زنجان منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
- تمرکز راهبردی بر حوزه مسئولیت خود و تمهید پاسخگویی به نیازهای درمانی بیمه‌شدگان استان.
- تقویت منطق فنی و مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.
- توجه ویژه به افکارعمومی با تأکید بر جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان زنجان با اولویت دادن به اقداماتی که بدون نیاز به ایجاد ساختار جدید و تمهید منابع مالی خاص قابل انجام است.
- رعایت اخلاق سازمانی، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکار اجتماعی.
- اهتمام ویژه به برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.
- استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و شایسته‌گزینی در انتصابات.
- رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.


میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی‌

487390