رفتارشناسی سرفرازی

در رفتارشناسی سرفرازی باید گفته شود عزت نفس، صداقت، ثبات عقیده و رای، تحرک در مسیر مثبت و خلاق، امانتداری، راستگویی و چندین صفت و اندیشه از نمادهای ثابت و لایتغیر در این جاده تاریخی و مانا می‌باشند.
تصویر رفتارشناسی سرفرازی

به گزارش سایت خبری پرسون، مجید ابهری در یادداشتی نوشت: جلسه نمایندگان مجلس سیزدهم با مقام معظم رهبری در نوع خود کم نظیر، سرنوشت‌ساز و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و بر همین منوال جاودانه خواهد ماند. در همین نشست حساس معظم له ضمن اشارات حساس و ماندگار فرمودند؛ سرفراز وارد شدید و سرفرازانه خارج شوید. در رفتارشناسی سرفرازی باید گفته شود عزت نفس، صداقت، ثبات عقیده و رای، تحرک در مسیر مثبت و خلاق، امانتداری، راستگویی و چندین صفت و اندیشه از نمادهای ثابت و لایتغیر در این جاده تاریخی و مانا می‌باشند. در ابتدای شروع مجلس و در اولین جلسه ملاقات، نمایندگان محترم، انقلابی، پرتحرک وجوان ارزیابی شده و این صفات به آن‌ها اعطا شد در پایان دوره این مجلس نمایندگان باید با همان صفات با درجاتی متعالی‌تر از آن خارج شوند. البته خطاهای سیاسی و اجرایی برخی از نمایندگان نباید و نشاید که به حساب عمومی ثبت گردد.

در آخرین سال نمایندگی توصیه‌های حیاتی و اساسی رهبری به آن‌ها این است که:

قصور گذشته را جبران کنید؛ اگر در انجام وظایف بر اثر عناد و یا غفلت سخنانی گفته یا اعمالی صورت پذیرفته با شجاعت و شهامت مدرس‌وار جبران گردد.

برای رای آوردن یا کسب وجاهت حرف نزنید.

در مخالفت‌ها و انتقادات رضای خداوند و منافع ملی در نظر گرفته شوند.

لوایح نیمه کاره را تمام کنید.

از وعده‌های خارج از مقدورات جدا پرهیز شود.

تواضع و فروتنی با مردم را حفظ کنید.

تکبر و غرور کاذب موجب دورشدن مردم از نمایندگان شده که این عزیزان باید حریت را با تقوا تکمیل نموده و جایگاه اجتماعی و اقتصادی برخی از افراد نباید موجب ایجاد پایگاه کاذب برای آن‌ها گردد.

هم‌افزایی وهم آهنگی با دیگر قوا باید سرلوحه اندیشه و حرکات نمایندگی گردد.

سفره‌ها و میزهای رنگین نباید موجب فریب نمایندگان گردد.

بخاطر رای یا نفوذ محلی نمایندگان نباید اعوان ظلمه باشند.

کمک و حمایت از صاحبان استعدادهای درخشان از وظایف ملی ومنطقه‌ای همه نمایندگان مخصوصا نمایندگان شاخص می‌باشد.

ورود در جناح بندی‌ها و گروههای محلی نباید منبع انرژی برای صاحبان سرمایه‌ها گشته وپرده‌ای بر حقایق بکشند.

دریک کلام سالم وارد شدید؛ سالم خارج شوید و سلامت در این نوشتار پاکی نفس و جسم و دست وزبان میباشد.

همانطوریکه دوره چهارساله سیزدهم برق‌آسا عبور کرده و سپری شد؛ دوره بعدی نیز به همین طریق ومنوال خواهد گذشت و وا اسفا اگر فرد یا افرادی آخرت خود را برای دنیای برخی‌ها از کف بدهند.

پس ان‌شاءالله هم نمایندگان فعلی و هم نامزدهای آتی و بطور کلی همه ما بدون توجه به سلیقه و نظریات این و آن قصد کنیم که قیام و قعودمان فقط برای رضای خداوند باشد و بس.

منبع: آفتاب یزد

487364