آموزش‌های رایگان هنری در نمایش خانگی

از روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور استادان متخصص و صاحب‌سبک در حوزه‌های مختلف ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شوند.

تصویر آموزش‌های رایگان هنری در نمایش خانگی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط‌عمومی «تماشاخونه»، «صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

«کارگاه فیلم کارآ» با مدیریت مجتبا میرتهماسب، تولید پروژه‌ «صفحه‌نو» را از سه سال پیش آغاز کرده و تاکنون مسترکلاس‌های «موسیقی» با حسین علیزاده، «کارگردانی سینما» با رخشان بنی‌اعتماد، «کودک و طبیعت» با عبدالحسین وهاب‌زاده، «کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی، «بازیگری» با فاطمه معتمدآریا، «قصه‌نویسی» با هوشنگ مرادی‌کرمانی و «عکاسی مستند» با نصرالله کسرائیان را آماده‌ نمایش دارد.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند.

مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

تهیه، تولید و پخش فصل دوم «صفحه‌نو» با استادان صاحب‌نامِ دیگر در «کارگاه فیلم کارآ» و پلتفرم «تماشاخونه» به صورت انحصاری در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» از روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شوند.

487275