سخنرانی فردا شب سید حسن نصرالله در مراسم سالروز عید مقاومت

دبیرکل حزب‌الله لبنان، فردا شب در مراسمی به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیست‌ها، سخنرانی خواهد کرد.
تصویر سخنرانی فردا شب سید حسن نصرالله در مراسم سالروز عید مقاومت

به گزارش سایت خبری پرسون، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، ساعت ۸:۴۵ فردا شب به وقت محلی، در مراسم سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی سخنرانی خواهد کرد. وی در این سخنرانی به تبیین و ترسیم معادلاتی خواهد پرداخت که افکار عمومی رژیم صهیونیستی به اندازه لبنانی‌ها، جهان عرب و سیاستمداران جهان انتظار آن را می‌کشند.

این در حالی است که تحولات و فرضیه‌های رویارویی مرزی میان مقاومت و نظامیان اشغالگر صهیونیستی، همراه با اثرات رزمایش یکشنبه گذشته حزب‌الله در جنوب لبنان در افکار عمومی، جریان دارند.

در روزهای گذشته، اثرات منفی رزمایش حزب‌الله در جنوب لبنان روی دشمن صهیونیستی مشهود بود. رژیم صهیونیستی، سکوت را شکست، از هراس خود نسبت به پیام‌های این رزمایش سخن گفت و به قدرت و توان مقاومت و همچنین ناتوانی خود در ورود به هر جنگی در آینده اعتراف کرد؛ اگرچه برای پوشاندن نقاط ضعف خود و بالا بردن روحیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست تهدیدهای خود ضد لبنان را نیز تکرار کرد.

در همین حین، روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت در مطلبی، رزمایش اخیر حزب‌الله را نشانه افزایش توان زمینی آن دانست و افزود: حزب‌الله برنامه‌ریزی می‌کند تا با ارسال نیروهای ویژه خود به شهرک‌های شمالی، افرادی را به اسارت بگیرد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به قدرت‌نمایی حزب‌الله در برابر چشمان نظامیان صهیونیست ادامه داد: نیروهای حزب‌الله در یک نقشه تهاجمی بسیار مهم به سمت خط تماس میان لبنان و «اسرائیل» پیشروی کرده‌اند.

از سوی دیگر، هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس هرتزلیا اذعان کرده بود: جنگ در شمال برای جبهه داخلی ما سخت خواهد بود؛ اما ما می‌دانیم که چگونه با آن برخورد کنیم. البته جنگ برای لبنان ۷۰ بار سخت‌تر و برای حزب‌الله از آن‌هم دشوارتر خواهد بود.

منبع: مهر

486988