ماجرای تخلیه چشمان «پژمان بازغی» در فیلم «دوئل»

پژمان بازغی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون از حضورش در فیلم‌های متعدد از جمله فیلم دوئل خاطرات زیادی برایش به یادگار گذاشته است که در ادامه می خوانید.

تصویر ماجرای تخلیه چشمان «پژمان بازغی» در فیلم «دوئل»

به گزارش سایت خبری پرسون، حضور پژمان بازغی در فیلم «دوئل» به عنوان یکی از فیلم‌های مهم دفاع مقدس خاطره‌ای عجیب برای او به یادگار گذاشته است:

«دوئل خاطرات فراوان داشت. سختی‌های خودش را داشت. در آبان ماه بود منطقه‌ای که کار می‌کردیم برف می‌آمد با یک پیراهن مجبور بودیم در زیر باران بازی کنیم. البته که گروه تهیه و تولید دوئل خیلی سعی کردند فضا را مهیا کنند، اما به هر حال فضای فیزیکی و میدانی هیچ‌وقت مهیا نمی‌شد، چون در فضای باز کار می‌کردیم.

در پشت صحنه این فیلم اتفاقی افتاد که نزدیک بود به تخلیه چشمانم منجر شود. ماجرا از این قرار بود؛ یک روز سر صحنه بعد از تحمل دو ساعت و نیم گریم، داریوش صادقیان می‌خواست در چشم من لنز بگذارد که متوجه شد لنز از چشم من بیرون می‌آید. وقتی زیر نور آن را نگاه کردیم دیدم که لنز پاره شده بود. کلی هنرور داشتیم و آفتاب داشت غروب می‌کرد و فرصت نبود تا لنز دیگری جایگزین کنیم. از آقای درویش پرسیدم صحنه‌ای که می‌خواهیم بگیریم چقدر است و ایشان گفتند ۱۵ ثانیه. گفتم باشد بگیریم. من پلک نمی‌زنم. بعد‌ها متوجه شدم اگر پلک می‌زدم و آن لنز به پشت چشم من می‌رفت باید چشمم را تخلیه می‌کردند که این اتفاق نیفتاد.

آن روزگار ما شور دیگری داشتیم و الان در سینمابدین شکل نیست.»

منبع: تسنیم

486903