توصیه مهم به زنانی که دیر ازدواج کرده‌اند

در این بسته سلامت یک متخصص زنان درباره لکه‌بینی در بارداری و البته روش‌های جدید برای باردار شدن توصیه‌هایی ارائه می‌دهد.

تصویر توصیه مهم به زنانی که دیر ازدواج کرده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید می گوید : اگر جنین از هر حیث سالم باشد، حتی با وجود لکه بینی در ماه های اول بارداری مشکلی برایش پیش نمی آید و برعکس در آنهایی که مشکلی دارند، لکه بینی پیش آگهی خطرناکی از خطر از دست رفتن جنین خواهد بود . با این وجود لکه بینی چه در بارداری طبیعی و چه آی وی اف به معنای ضرورت پی گیری وضعیت سلامت جنین است که در آی وی اف باید بسرعت از طریق سونوگرافی انجام بشود . اما لزوما این عارضه در هر نوع بارداری با خطر از دست دادن جنین همراه نیست.

توصیه مهم به زنانی که دیر ازدواج کرده‌اند

دکتر آمنه لاهوتی ،متخصص و جراح زنان و فلوشیپ نازایی با تاکید براینکه نه گفتن به استفاده از یک همراه در قالب تخمک اهدایی یا رحم جایگزین، به معنای نادیده گرفتن امکان تحقق آرزوی مادر شدن است، می‌گوید: تردید نسبت به روش های اهدایی مثل تخمک و اسپرم اهدایی و رحم جایگزین، در مواجه نخست قابل درک است . اما وقتی به این روش ها به چشم راهکارهایی برای تحقق آرزوی مادر یا پدر شدن در اکثر موارد ناباروری نگریسته شود، ارزش انتخاب خواهند داشت.

486637