فال تاروت فردا سه شنبه ۲ خرداد 1402/ پیشگویی آینده !

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.
تصویر فال تاروت فردا سه شنبه ۲ خرداد 1402/ پیشگویی آینده !

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

فال تاروت چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ملکه : امروز آنقدر درگیر کارهای بیرون از خانه تان هستید که زمان برای انجام کارهای خانه و خریدهای روزانه پیدا نمی کنید. این فشار و مسئولیت زیاد باعث شده که احساس خستگی یا حتی ناتوانی کنید. بهتر است بیش از این ادامه ندهید و برای حل برخی مسائلی که انرژی زیادی از شما می گیرند، راه حلی بیاندیشید. از جر و بحث با دیگران نیز خودداری کنید زیرا به خستگی شما دامن می زند. ورزش می تواند حال شما را سر جایش آورد.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت عدالت : امروز برایتان روز چالش برانگیزی خواهد بود زیرا فردی با شما تماس می گیرد و اخباری را که چندان خوشایندتان نیست به شما می دهد. بهتر است خودتان را کنترل و عصبانیت تان را سر او خالی نکنید. او تنها یک پیام رسان است و بس. بهتر است کار خودتان را زودتر تمام کنید و به خانه بروید. ار آنجا که ترافیک می تواند اعصاب شما را بیشتر خرد کند، بهتر است مسیری را پیاده بروید. در خانه به انجام کارهایی که به شما آرامش می دهد، مانند تماشای یک فیلم رمانتیک، بپردازید. فردا تمام این ناراحتی ها از بین خواهند رفت.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ارابه : خواب های بد و بی سر و ته دیده اید. اگر چه ممکن است با انرژی خوبی از خواب بیدار نشوید اما بعد از گذشت یکی دو ساعت حال تان بهتر خواهد شد. اگر دوست دارید، خواب تان را تجزیه تحلیل کنید، شاید که پیامی در آن نهفته بود. مشکلات مالی که اخیرا داشته اید، با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان تماما حل شده و تغییرات بزرگی را به زندگی تان وارد خواهد کرد. مسافرتی در پیش دارید. اگر می خواهید بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید، بهتر است همسفرهایتان را هوشمندانه تر انتخاب کنید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم : امروز رفتارهای شریک زندگی یا حتی یکی از همکاران روی مخ تان است. اما اگر بیشتر دقت کنید می بینید که آنها خطایی نکرده اند و این شمایید که کم حوصله شده اید. امروز زمان خوبی برای میهمانی رفتن نیست. بهتر است بقیه روز خود را به تنهایی سپری کنید تا حالتان جا بیاید. اگر برنامه های امروزتان را به فردا موکول کنید، به بهترین شکل خود انجام خواهند شد. پیشنهاد ما به شما این است که برای شام امشب از خوردن فست فودها خودداری کنید. یک غذای سالم همیشه بهترین انتخاب است.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت عشاق : کارهای ناتمام زیادی دارید که استرس شما را زیاد کرده اند. سعی کنید امروز را به آنها فکر نکنید و در آرامش باشید. اگر می توانید از دیگران بخواهید تا برخی از آنها را برای شما انجام دهند. پیاده روی می تواند آنتراک خوبی برایتان باشد زیرا را که نه تنها ذهن بلکه جسم شما را نیز خالی می کند. فردی در محیط کار شیفته شما شده است، اگر مجرد هستید، به جای بی محلی به او بد نیست در موردش بیشتر فکر کنید. او خصوصیات خوبی دارد که از شما پنهان است اما با ارتباط بیشتر قادر به درک شان خواهید بود.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت کیمیاگر : عضو گروهی هستید که ممکن است میان اعضای آن درگیری پیش آید. سعی کنید خودتان را دور از اختلافات نگه دارید زیرا ممکن است به ضررتان تمام شود. اگر نظری دارید آن را روی کاغذی بنویسید و پس از این که جو آرام شد، آن را مطرح کنید. این پیشنهاد می تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که بر تمام جوانب آن کنترل داشته باشید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. اگر مدت هاست از فعالیت بدنی دور بوده اید، امروز می تواند شروع خوبی برایتان باشد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت قدرت : روزهای موفقیت خود را پشت سر می گذارید. شما همیشه چند قدم از دیگران جلوتر هستید. به عنوان مثال دیگران از فشار کاری خود می نالند در صورتی که شما همچنان بر اهداف تان استوار هستید. به اطراف خود توجه ای نداشته باشید و سرتان در کار خودتان باشد. با این کار تمرکز بیشتری خواهید داشت و سریع تر کارهایتان را پیش خواهید برد. دوستی برای مشورت پیش شما می آید، دلتان برای او نسوزد و واقعیت ها را برایش روشن کنید تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت پاپ : خودتان را برای یک جرو بحث در محیط کار یا حتی گروه هایی که در آن فعالیت دارید، آماده کنید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. ناراحتی خود را با قدم زدن آرام کنید. مطمئن باشید که انرژی های مثبتی را از فضای اطراف تان جذب خواهید کرد. یک شام خوشمزه در رستوران محبوب به همراه یک دوست قدیمی هم انتخاب خوبی است.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت اعتدال : شما جزو آن دسته از آدم هایی هستید که ناراحتی تان را با خرید سرکوب می کنید. امروز هم از همان روزهاست. این کار به آرامش تان کمک می کند اما سعی کنید در آن افراط نکنید. از پرخوری نیز بپرهیزید زیرا نتیجه آن دل دردی است که شما را از کار و زندگی تان خواهد انداخت.دوستی به شما پیشنهاد می دهد با او برای انجام کاری بیرون از خانه همراه شوید، حتما پاسخ مثبت دهید. گفتگو با او نه تنها حالتان را بهتر خواهد کرد بلکه رابطه تان را نیز عمیق تر از قبل خواهد ساخت.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت شیطان : امروز نمی توانید به ایده هایی که در سر دارید جامه ی عمل بپوشانید و این موضوع شما را ناراحت و عصبی می کند و حتی منجر به بدرفتاری با اطرافیان تان خواهد شد اما یادتان باشد که این مسئله آنقدرها که شما فکر می کنید بزرگ نیست، پس کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید. شاید بد نباشد امروز را به استراحت بگذرانید و کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید. شریک زندگی تان در انتظار شماست، با او تماس بگیرید و وعده دیداری بگذاری. حرف های زیادی در راه است.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت امپراطور : کار بیش از حد و متعاقبا استرس ناشی از آن موجب شده سرتان به شدت درد بگیرد. اگر چه کارهایی که در دست دارید هر چه زودتر باید تمام شوند اما با یکی دو روز تاخیر در آنها آسمان به زمین نمی رسد. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، سلامتی شماست. شاید دیگران با حرف هایشان بخواهند شما را آزرده کنند اما دور تمام آنها را خط بکشید و سرتان در کار خودتان باشد. دور ماندن از اینترنت و گوشی همراه نیز به آرامش تان کمک خواهد کرد.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت خورشید : امروز پر از انرژی هستید طوری که دوست دارید یک تنه تمام کاره را به عهده بگیرید و جلو برید اما بهتر است مراقب باشید زیرا با پذیرفتن مسئولیت چند کار در آن واحد ممکن است نتوانید تمام آنها را به خوبی انجام دهید، آن وقت است که در چشم دیگران فردی بی مسئولیت و بدقول شناخته خواهید شد. در روزهایی مثل امروز ورزش هایی چون یوگا، برای شما حیاتی است. انجام این فعالیت ها موجب تولید اندورفین می شود و از استرس شما می کاهد.

486568