بارش باران و وزش باد شدید در محورهای البرز

رییس پلیس راه البرز از وزش باد شدید، باراش باران و کاهش دید در جاده کرج – چالوس و آزادراه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
تصویر بارش باران و وزش باد شدید  در محورهای  البرز

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ‌ پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: اکنون در جاده کرج – چالوس و دیگر راه های استان البرز شاهد بارش شدید باران هستیم که سبب لغزندگی سطح معابر شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط احتمال افزایش تصادف به دلیل کاهش دید و سرعت غیرمجاز رانندگان افزایش یافته که می طلبد رانندگان ضمن رعایت قوانین رهنمایی و رانندگی ازعجله وشتاب پرهیز کنند.

کرمی گفت: اکنون شاهد ترافیک سنگین در ازادراه تهران – کرج حد فاصل گرمدره تا پل فردیس و در آزادراه کرج -قزوین نیز از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری به صورت مقطعی سنگین است.

وی یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: شفقنا

486351