اطلاع‌رسانی مناسب سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های هوشمند

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب برای برگزاری آزمون‌های هوشمند تاکید کرد.
تصویر اطلاع‌رسانی مناسب سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های هوشمند

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان سنجش ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی تلفیقی از دانش و هنر و پلی میان سازمان و مخاطبان و در جهت آگاهی مخاطبان است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: با توجه به ظهور فناوری‌های نوین انتظار مخاطبان از سازمان‌های مردم محور مانند سازمان سنجش تغییر کرده است و پیشرو بودن در اطلاع‌رسانی با استفاده از فناوری‌های جدید که با سرعت و دقت کافی همراه است ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه روابط عمومی شغل نیست بلکه هنر است، ادامه داد: این هنر اگر با شوق گره زده شود به نتیجه مطلوب می‌رسد و کارکنان روابط عمومی سازمان سنجش با سعه‌صدر و ترغیب جوانان، می‌توانند در موفقیت و آینده آنان نقش ایفا کنند.

پورعباس تصریح کرد: روابط عمومی سازمان سنجش هماهنگی لازم با داوطلبان آزمون‌ها و البته در بسیاری موارد با عموم مردم را ایجاد می‌کند بنابراین هر اندازه محکم‌تر، منطقی‌تر و شاداب‌تر باشد در مسیر رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی‌شده و حل مسائل داوطلبان موفق‌تر عمل می‌کند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برنامه‌های آینده برای تغییر در فرایند برگزاری آزمون‌ها تأکید کرد: علاوه بر سرعت و دقت در پاسخگویی لازم است در مسیر اطلاع‌رسانی اجرای آزمون‌های هوشمند و بدون کاغذ گام‌های مناسبی برداشته شود. زمینه سازی برای برگزاری آزمون‌های الکترونیکی در حال انجام است و تلاش همه بخش‌های سازمان سنجش آموزش کشور برای پیشرفت در این مسیر پرفراز و نشیب ضرورت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

486281