فروش ۶۷ میلیون دلاری «سریع و خشن ۱۰» در اولین هفته اکران

جدیدترین قسمت از مجموعه «سریع و خشن» در اولین هفته اکران خود ۶۷ میلیون دلار فروش داشت.

تصویر فروش ۶۷ میلیون دلاری «سریع و خشن ۱۰» در اولین هفته اکران

به گزارش سایت خبری پرسون، «سریع ایکس»، آخرین قسمت از مجموعه «سریع و خشمگین» با عنوان «Fast X»، با پیش‌بینی 67 میلیون و 250 هزار دلار در باکس آفیس داخلی این آخر هفته به فروش خواهد رسید. این فیلم در فضای مسابقه خیابانی در روز جمعه از 4046 سینما 28 میلیون دلار به دست آورد و انتظار می‌رود در روز شنبه 22.43 میلیون دلار دیگر و یکشنبه 16.82 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فروش برای ضربه زدن به فروش «نگهبانان کهکشان» محصول دیزنی و مارول کافی است که از رتبه اول جدول فروش خارج شد، زیرا انتظار می‌رود این داستان ابرقهرمانی در سومین آخر هفته اکران خود 32 میلیون و 890 هزار دلار به دست آورد و مجموع آن در آمریکای شمالی را به بیش از 267 میلیون دلار برسد.

روز پنج‌شنبه، «Fast X» در پیش‌نمایش 7.5 میلیون دلار فروش کرد و در اولین آخر هفته اکران خود بیش از 60 میلیون دلار به دست آورد. به این ترتیب قسمت دهم از فیلم‌های «سریع» در رتبه هفتم از نظر بالاترین اکران باکس آفیس، بین «سریع و خشن 9» (70 میلیون دلار) در سال 2021 و «هابز و شاو» (60 میلیون دلار) در سال 2019 قرار گرفت. در سطح بین المللی، «Fast X» به دنبال فروش بیش از 250 میلیون دلار در آخر هفته افتتاحیه خود است و در حال حاضر دومین افتتاحیه جهانی سال پس از «برادران سوپر ماریو» است. تولید این فیلم 340 میلیون دلار و 100 میلیون دلار دیگر برای تبلیغ هزینه داشته است، بنابراین «Fast X» به حمایت علاقه‌مندان خود در سراسر جهان نیاز دارد.

در «Fast X» شرور جدیدی به نام دانته ریس با بازی جیسون موموآ، ستاره «آکوامن» معرفی می‌شود که به دنبال انتقام از دام تورتو (وین دیزل) و بقیه اعضای گروه Fast برای کشتن پدرش در جریان سرقت از صندوق بانک است. این فیلم به کارگردانی لوئیس لتریر است و بازیگران اصلی این مجموعه فیلم در آن حضور دارند.

در جایگاه‌های بعدی باکس آفیس، «فیلم برادران سوپر ماریو» با نزدیک شدن به 550 میلیون دلار به دنبال افزایش 9 میلیون و 700 هزار دلار دیگر به مجموع فروش خود است و انتظار می‌رود «باشگاه کتاب: فصل بعدی» نیز 3 میلیون دلار دیگر به فروش برساند و درآمد خود را به بیش از 13 میلیون دلار برساند. فیلم ترسناک «مرده شرور برمی‌خیزد» نیز در رتبه آخر قرار دارد که انتظار می‌رود 2 میلیون و 350 هزار دلار دیگر به فروش برساند و مجموع فروش آن به بیش از 64 میلیون دلار برسد.

منبع: تسنیم

486256