60 درصد‌ مصوبات رییس‌ جمهور به استان فارس محقق شده است

استاندار فارس‌ گفت: با تلاش‌های انجام شده 50 تا 60 درصد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سفر رییس‌ جمهور به استان فارس محقق شده است.
تصویر 60 درصد‌ مصوبات رییس‌ جمهور به استان فارس محقق شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر‌امروز در‌ جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرایی نشدن‌ بعضی از اعبارات سفر ریاست‌ جمهوری به فارس به دلیل کمبود اعتبار بوده است که با تخصیص اعتبار تمامی پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌ رسد.

استاندار فارس گفت: در راستای تسریع در زیر‌ ساخت‌های عمرانی و اقتصادی 50 تا 60 درصد مصوبات سفر رییس‌ جمهور به استان فارس محقق شده‌است.

وی در مورد پروژه راه‌آهن شیراز، اقلید تصریح کرد: با رایزنی با وزیر نیرو، استاندار یزد، تهاتر با معادن و تخصیص 300 میلیارد تومان پروژه راه‌آهن تکمیل و به بهره برداری می رسد.
ایمانیه بیان داشت: آب آلوده کشاورزی مشکلی که استان فارس با آن روبه‌رواست و برای برون رفت از این معضل دستگاه‌های قضایی با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

استاندار فارس در رابطه‌ با تکمیل تالار مرکزی شیراز ابراز داشت: در طی 3 سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان فارس 30 میلیارد‌ تومان به پیمانکار برای تسریع در احداث تالار مرکزی در شیراز پرداخت گردید‌ و مقرر شد مابقی اعتبارت در مدت 2 سال آینده پرداخت شود.

ایمانیه خاطر‌ نشان‌ کرد: انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس‌ بدون وقفه در حال انجام است و در این‌ راستا هفته‌ گذشته رییس شورای‌ راهبردی آب استان فارس در بازدیدی که از این پروژه و توافق‌ نامه‌ای با پروژه شمال استان، اعتباری افزون بر 6 میلیون دلار برای تکمیل آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح انتقال‌ آب از خلیج فارس مقرر شد هر 50 کیلومتر یک شهرک گلخانه‌ای و فضای سبز با استفاده از آب دریا احداث شود.

استاندار فارس ادامه داد: اصلاح کشت الگوی مصرف از سوی جهاد کشاورزی از دیگر طرح‌های در دست اجرا است.

486123