رئیس جمهور ایران با حضور خود در سوریه شیپور پیروزی را نواخت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پیروزی مقاومت و اتحاد امت اسلامی در سوریه عامل بازدارنده تعدی دیگر کشور‌ها به کشور‌های امت اسلام است گفت: رئیس جمهور ایران با حضور خود در سوریه شیپور پیروزی را نواخت.
تصویر رئیس جمهور ایران با حضور خود در سوریه شیپور پیروزی را نواخت

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله رئیسی ۱۳ اردیبهشت امسال در صدر هیئتی اقتصادی و سیاسی پس از گذشت سیزده سال از آخرین سفر رئیس جمهور ایران به دمشق در سال ۸۸ به سوریه سفر کرد.

در همین رابطه حجت الاسلام سید سلمان ذاکر گفت: این سفر حامل پیام‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بود و نشان داد در صورتی که یک ملت با هم متحد شود می‌تواند در مقابل متجاوزین ایستادگی کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به پیروزی مقاومت و اتحاد امت اسلامی گفت: این موضوع عامل بازدارنده تعدی دیگر کشور‌ها به کشور‌های امت اسلام است و آقای رئیسی با حضور خود در سوریه شیپور این پیروزی را نواخت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بشار اسد سال‌ها می‌تواند با رفع ایرادات موجود به حیات سیاسی خود ادامه دهد اظهار کرد: سوریه نشان داد کشور در سایه مقاومت پیروز می‌شود و بزرگی یا کوچکی مطرح نیست.

ذاکر تأکید کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی اینک متزلزل‌تر از گذشته است و تهاجمی که اکنون علیه فلسطینیان انجام می‌دهد در واقع نشانه ضعف این رژیم است.

منبع: میزان

485771