نساجی - پرسپولیس؛ آزمون بزرگ ورزش مازندران/ مانور قدرت برای میزبانی شایسته در آسیا

استان مازندران فردا یک آزمون مهم را برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد.
تصویر نساجی - پرسپولیس؛ آزمون بزرگ ورزش مازندران/ مانور قدرت برای میزبانی شایسته در آسیا

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته پایانی بیست و دومین لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 فردا با برگزاری 8 بازی به صورت همزمان آغاز خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار این هفته که قهرمان در آن مشخص می‌شود، نساجی در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس صدرنشین می‌رود.قطعا باید این بازی را یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ دانست که شهر قائمشهر از آن میزبانی می‌کند. هرچند با توجه به قطعی شدن بقای شاگردان کارلوس انرخوس، دیدار با پرسپولیس اهمیتی از لحاظ جدولی برای آن‌ها ندارد اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با کسب 3 امتیاز، برای هشتمین بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهند برد.

در روزهای اخیر با تمهیداتی که باشگاه نساجی و مسئولان استانی مازندران در نظر گرفته‌اند، قرار است فقط 6 هزار بلیت برای این بازی فروخته شود که طبق قانون 90 درصد این ظرفیت در اختیار تیم میزبان یعنی نساجی و فقط 600 بلیت در اختیار طرفداران میهمان قرار خواهد گرفت. نکته خاص مربوط به بلیت فروشی بازی این است باشگاه نساجی برای در اختیار نگرفتن سهمیه بلیت مربوط به هواداران خود به طرفداران پرسپولیس، شرایطی را در سایت بلیت فروشی در نظر گرفته که تنها افرادی می‌توانند بلیت مربوط به سکوهای متعلق به تیم مازنی را خریداری کنند که از ابتدای فصل دست‌کم یک بار بلیت دیدارهای این تیم را خریده باشند.

شاید این ترفند برای نساجی کارساز باشد اما از طرفی باید این نکته را هم در نظر گرفت با وجود فروش بلیت‌های مربوط به سکوهای متعلق به تیم پرسپولیس با قیمت حدود 250 هزار تومان، افراد سودجو اکنون با راه انداختن بازار سیاه بلیت‌های این بازی را به مبلغ گزافی به فروش می‌رسانند.

در این شرایط انتظار می‌رود مسئولان استانی مازندران تمام راهکارهای لازم را برای آرامش در تردد هواداران و استقرار آن‌ها روی سکوها در نظر بگیرند تا این دیدار که ابعاد بین‌المللی قابل توجهی هم دارد با کمترین حاشیه برگزار شود. این احتمال وجود دارد که به دلیل استقبال زیاد هواداران، در نهایت مجوز حضور بیشتر از 6 هزار هوادار در وطنی هم صادر شود همانگونه که در هفته‌های اخیر در بازی‌هایی مثل دربی تهران نیز شاهد این اتفاق بودیم اما در نهایت همه نیروهای این استان باید شرایطی فراهم کنند تا این بازی جذاب، بدون دغدغه خاصی به اتمام برسد.

نساجی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد و قطعا میزبانی از بازی فوق العاده حساس مقابل پرسپولیس، برای مسئولان استانی و شهری مازندران و قائمشهر محک مناسبی جهت میزبانی از رویداد بین‌المللی لیگ قهرمانان است و امید می‌رود با اتخاذ تدابیر مناسب، آن‌ها از این امتحان سخت سربلند بیرون بیایند.

منبع: فارس

485762