فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت ۱۴۰۲/فال حافظ امروز

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت ۱۴۰۲/فال حافظ امروز

به گزارش سایت خبری پرسون، به گزارش پرسون، در ادامه با فال امروز من با ما همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۷ اردیبهشت:

فال روز تولد: درست زمانی که اصلا انتظارش را هم ندارید، همراه با تولدتان فرصت های جدیدی در رابطه با عشق و کار برایتان به وجود خواهد آمد. با وجود این که این فرصت ها هیجان زیادی را به زندگی شما وارد خواهند کرد در نهایت منافع بسیاری برای شما به همراه خواهند داشت. اگر خانواده تان در رابطه با تغییرات ناگهانی به وجود آمده در زندگیتان ابراز نگرانی می کنند سعی کنید آنها را زیاد در جریان قرار ندهید تا کمی اوضاع روبراه شود. در آذر ماه سعی کنید پول پس انداز کنید، ولی برای این کار نیازهای خود را نادیده نگیرید. در دی ماه روی اولویت هایتان و کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شده و بقیه کارها را به وقت دیگری واگذار کنید. در اسفند ماه کسی که نسبت به شما علاقه زیادی دارد برایتان جذاب خواهد شد. از فروزدین ماه تا آخر سال سرتان بسیار شلوغ خواهد بود و سرشار از احساسات رمانتیک و عاشقانه خواهید بود. تا می توانید از زندگی لذت ببرید.

فال امروز متولدین فروردین

شاید سعی کنید دیگران را قانع کنید که امروز همه چیز روبراه و عادی است، ولی خودتان هم به خوبی می دانید که اینطور نیست. با وجود این که معمولا موقع بیان احساسات خود خیلی حساس هستید، امروز آنقدر درگیر گفتن حرف دلتان هستید که حواستان اصلا به آنها و این که آیا اصلا تمایلی به شنیدن حرف هایتان دارند نیست. بهتر است کمی بیشتر دقت کنید و ببینید اصلا کسی به حرف هایتان گوش می دهد؟! امروز باید دست از خشونت و حالت عصبی خود بردارید. کمی بخندید. دکوراسیون خانه تان را عوض کنید و وسایل اضافی را دور بریزید تا راحت تر نفس بکشید، شخص مهمی وارد زندگیتان شده، بازیگوشی را کنار بگذارید آهسته و پیوسته پیش بروید، خبری از جایی که انتظار ندارید محاسبات تان را بهم می ریزد این اتفاق لزوما بد نیست اگر زاویه دیدتان را تغییر دهید می توانید از آن به عنوان فرصتی تازه استفاده کنید.

فال امروز متولدین اردیبهشت

امروز شاید علاقه چندانی به در میان گذاشتن حرف دلتان با کسی به غیر از اعضای خانواده تان نداشته باشید. درست همین موقع در فکر امتحان چیزی کاملا متفاوت هستید و این کار نیاز به بحث جدی در مورد علایق جدیدتان دارد. متاسفانه شما ممکن است با حرف زدن در مورد این موضوع باعث عصبانی شدید برخی از اطرافیانتان شوید که با رفتار بیش از حد جسورانه شما وحشت زده شده اند. اجازه ندهید این ترس و وحشتی که در وجود آنها می بینید شما را هم تحت تأثیر قرار دهد و به انرژی درونیتان اعتماد کنید. بر سر موضوعی که برایتان از حساسیت و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اختلاف نظرهایی در خانواده پیش امده که در نتیجه اش این روزها بشدت احساس تنهایی و انزوا میکنید به زبان اوردن افکارتان در حال حاضر ایده ی خوبی نیست یادتان باشد متفاوت بودن لزوما نشانه ی خوب بودن نیست هر چقدر بیشتر سکوت کنید بیشتر میتوانید گوش دهید و به مسائل مهم پی ببرید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز سطح بالای انرژی درونیتان می تواند باعث شود کمی هیجان زده شده و نسبت به انتخاب هایی که پیش رو دارید کمی دچار شک و تردید شوید. بیشترین چیزی که شما را نگران می کند غیر قابل اعتماد بودن دیگران است. با این همه میل شدیدی به تفریح و خوشگذرانی در وجود خود احساس می کنید، اما نباید تسلیم هر احساس و فکر دیوانه واری که به سرتان می زند بشوید. به جای این کارها سعی کنید از انرژی فراوانی که در خودتان احساس می کنید بیشترین بهره ممکن را ببرید و آن را در کار یا هنرتان مورد استفاده قرار دهید. اگر حرف نا گفته ای بین شما و طرف مقابلتان وجود دارد این روزها هیچ شانسی برای مخفی کردن آن نخواهید داشت، بهتر است خودتان این نا گفته ها را بیان کنید، مطمئن باشید که از نگفتن این حرف ها پشیمان خواهید شد، به شدت نگران مسائل مادیتان هستید بهتر است هرچه زودتر به فکر راه حل هایی برای کاهش دادن مخارج زندگیتان باشید تا اوضاع را تغییر دهید، موقعیتی برا شرکت در یک معامله برایتان فراهم خواهد شد.

فال امروز متولدین تیر

امروز شما برای یک تجربه جدید و فوق العاده آماده هستید. البته خودتان به درستی نمی دانید که چه می خواهید بکنید و با هیجان آماده اید تا ببینید چه ماجرای غیر منتظره ای به سراغتان خواهد آمد. از طرفی دیگر خاطره ای از گذشته شما را به خود فرامی خواند و ذهنتان را درگیر کرده است و این حالت شما را دچار نوعی دوگانگی کرده است. با این همه اگر بتوانید بین این دو حالت تعادل برقرار کنید پاداش خوبی در انتظارتان خواهد بود. احساسات پیچیده و شرایط متغیر موجود در زندگیتان شما را وادار به این می کنند که در حین تلاش برای رو به راه کردن و نظم بخشیدن به زندگی خصوصیتان مجبور شوید اول موضع خودتان با دیگران را مشخص کنید برنامه هایی که در سر دارید به نظر دیگران خیلی جالب خواهد بود و همین به شما انگیزه می دهد تا آنچه در سر دارید را بی آنکه نگران فکر دیگران باشید به راحتی به زبان بیاورید.

فال امروز متولدین مرداد

امروز نگرانی های همیشگیتان شما را محدود نکرده اند و دیگران برایتان خیلی عزیزتر از همیشه هستند و بدون استرس و نگرانی آنچه می خواهید و حتی بیش از آنچه در ابتدا قصد داشته اید بگویید را با آنها در میان بگذارید. با این حال خیلی زود ممکن است از گفته هایتان پشیمان شده و نگران این شوید که مبادا آنها بعد از شنیدن حرف هایتان فکر بدی راجع به شما کرده باشند و دوباره بخواهید در لاک خودتان فرو بروید. به جای این که نگران دیگران و افکار احتمالیشان باشید بهتر است به خودتان و کارهایتان فکر کنید. بهتر است مواظب بشید بیش از حد حرف نزنید و بموقع بحث را عوض کنید شما بهتر از هر کسی میدانید که بیشتر نظریه پرداز هستید تا عملگرا اگر بدنبال عشق هستید ابتدا درهای قدیمی را برای همیشه پشت سرتان ببندید تا بتوانید فرصتهای جدیدی که برایتان پیش می آید را بدقت بررسی کنید به تصمیم خود وفادار بمانید حتی اگر دیگران از آن حمایت نمی کنند.

فال امروز متولدین شهریور

امروز اعصابتان کمی بهم ریخته است، ولی اگر یک غافلگیری خوشایند و غیر منتظره برایتان پیش بیاید حالتان خیلی سریع روبراه خواهد شد. شما ترجیح می دهید بعد از روز یکنواخت و خسته کننده ای که دیروز گذرانده اید، امروز را با تفریحاتی تازه و ارتباط برقرار کردن با دیگران بگذرانید. فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعد از آن همه استراحت که کرده اید امروز زمان نسبتا زیادی را باید به کارها و وظایفتان اختصاص بدهید. دوستانتان نمی توانند درک کنند که آیا واقعا شما در رابطه با نقشه هایتان جدی هستید و یا م یخواهید برا یه خالی نبودن عریضه چیزی گفته باشید. موضعتان را برای دیگران مشخص کنید در بین دوستانتان شخصی است که تنها تظاهر به دوستی می کند اما پشت سرتان حرفهای خوبی نمی زند. چشم و گوشتان باز باشد برای کمک به عزیزی راه دور از هیچ تلاشی مضایقه نکنید.

فال امروز متولدین مهر

امروز رفتار همراه با سرکشی شما هرچند برای اطرافیانتان دور از انتظار است، ولی این هشدار را به آنها می دهد که اصلا دلتان نمی خواهد طبق قوانین آنها بازی کنید. به جای چسبیدن به خاطرات ناخوشایند گذشته از امکان بیان کردن احساسات و خواسته های واقعیتان در زمان حال استفاده کنید. ما یک بار بیشتر زندگی نمی کنیم و نباید عمرمان را با حسرت خوردن سپری کرده و فرصت هایی که داریم را به راحتی از دست بدهیم. اگر در جستجوی عشق هستید کمی از پشت میز کازتان کنار بیایید، به فرصتهایی که در اطرافتان هستند دقت کنید. اگر نسبت به طرف مقابلتان شک دارید یک نفس عمیق بکشید و کمی فکر کنید اگر مدرکی در دست ندارید بهتر است دست از افکار بیهوده بردارید و خودتان را عذاب ندهید. کمک به دیگران به شما روحیه تازه ای میبخشد در فعالیتهای داوطلبانه گروهی شرکت کنید.

فال امروز متولدین آبان

لبخند زیبایتان را از اطرافیان خود دریغ نکنید و تا جایی که ممکن است بخندید تا دیگران را نیز به خنده بیاورید. پشت اعتماد به نفس شما قدرتی فوق العاده نهفته است، با انرژی و شور و هیجان تمام به کارهایتان بپردازید. شما در رابطه عاطفی خود به دنبال آزادی بیشتری نسبت به گذشته هستید و برای رسیدن به این خواسته خود می توانید با لبخندی در اوج بی تفاوتی در برابر هر نوع مخالفتی مقاومت کنید. حتی اگر تصمیم بگیرید به این احساس خود غلبه کنید هم نخواهید توانست برای مدتی طولانی جلوی خودتان را بگیرید. گاهی عاقلانه تر این است که بجای اینکه از روی یک چاله بپرید از کنار ان با احتیاط رد شوید به نفعتان هست تا فرصت هست احساسات خود را کنترل کنید و بجای انکه به احساساتتان اجازه دهید کنترل رفتارتان را بدست بگیرد شما زمام احساسات خود را بدست بگیرید حضور شخصی جدید در محیط کار بشدت نگرانتان میکند کار خود را بکنید خطری شما را تهدید نمی کند.

فال امروز متولدین آذر

امروز می توانید دیگران را راضی کنید که برای کشف کردن چیزهای تازه و عجیب با شما همراه شوند. در حال حاضر شرایط کیهانی باعث شده اند تمایلات عجیب و غریب شما بیش از هر زمان دیگری باشند. این حالت به ضرر شما نخواهد بود و در واقع فرصتی است برای این که خواسته هایتان را بدون ترس از شنیدن جواب منفی به زبان بیاورید. اگر ریسک نکنید پاداشی به دست نخواهید آورد. اگر در رابطه عاطفی شما مشکلی وجود دارد بهتر است به جای این که جنجال به راه بیندازید، حرف زدن با یکدیگر مشکلات موجود را از بین ببرید. احساسات خود را با روی خوش و صداقت بیان کنید تا همه چیز همانطور که می خواهید پیش برود یادتان باشد که گوش کردن به اندازه حرف زدن از اهمیت برخوردار است منتظر تولد یک کودک در خانواده باشید در رابطه با انجام پروژه ای بخت با شما یار است ،فقط حواستان باشد سهل انگاری نکنید ،از در کنار خانواده بودن تا می توانید لذت ببرید هفته ای شلوغ و پر دغدغه پیش رو خواهید داشت.

فال امروز متولدین دی

امروز وسوسه می شوید که عقل و منطقتان را کنار گذاشته و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. دلتان می خواهد خواسته هایتان را فریاد بزنید و به همه بگویید که چه در دلتان می گذرد. کمی در رفتارهایتان احتیاط کنید تا فردا وقتی حال و هوایتان عوض می شود پشیمان نشوید و به مشکل برنخورید. اگر بعدازظهر زود به خانه رفتید لباس های راحت بپوشید و همراه با همسر و فرزندانتان به ورزش و دوچرخه سواری بروید، این کار احساسی فوق العاده به شما خواهد داد. اهداف و رویاهایتان با جاه طلبی های یکی از همکارانتان در تناقض است بدلیل همین مخالفت هایی که با شما میشود سرعت پیشرفتتان را کم میکند اگر تصمیم دارید احساسات خود را به زبان بیاورید بهتر است تا میتوانید از ذکاوت خود بهره بگیرید تا جای ممکن به جای حرف زدن ، دیگران را متوجه واقعیت ها کنید. در رابطه با مسائل عاطفی بهتر است پیش از هرکاری با خودتان خلوت کنید و رو راست باشید.

فال امروز متولدین بهمن

در حال حاضر هر چیزی در رابطه باعشق برای شما امکان پذیر است، ولی ممکن است در راهتان مجبور شوید با برخی پستی و بلندی ها دست و پنجه نرم کنید. شاید گاهی اعتماد به نفستان کمتر شود، اما سخت کوشی و اراده تان شما را به نتیجه ای که لیاقتش را دارید خواهد رساند. دلسرد نشوید و میدان را به راحتی خالی نکنید، موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند در واقع برایتان همچون هدیه ای هستند که به شما کمک می کنند به ضعف هایتان غلبه کنید. شاید نقشه هایی که برای آینده دارید کمی دور از حقیقت به نظر برسند ،هماهنگ کردن کارهایتان با رویاهایتان می تواند زمینه را برای رسیدن شما به موفقیت فراهم کند، بیش از پیش مطالعه کنید و ایده های بکری که در سر دارید را روی کاغذ بیاورید، بهتر است برای مدتی از شب بیداری بپرهیزید، برای مطلبی که مدت هاست مثل خوره به جانتان افتاده به مشاور مراجعه نمایید و به مغزتان استراحت دهید.

فال امروز متولدین اسفند

امروز با طبیعت شاد و آرامتان تأثیر بسیار زیادی روی اطرافیان خود می توانید داشته باشید. جذابیتتان شما را به هر کجا که بخواهید می توانید برسید، پس از آن هر جور که دلتان می خواهد استفاده کنید. روی نقاط مثبت تمرکز کنید. لبخند بزنید و باعث شادی اطرافیانتان بشوید. امروز دلتان می خواهد که عشق و علاقه خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید. ولی رفتارتان کمی غیر قابل پیش بینی است و ممکن است فراتر از حد و حدود همیشگیتان بروید. این کار تا زمانی که طرف مقابلتان مشکلی نداشته باشد هیچ اشکالی ندارد. قلب بزرگ و روح مهربان شما مشکلات را از سر راه شما بر خواهد داشت، وقت گذراندن با بچه ها میتواند برای شما خیلی خوب باشد، در رابطه با مسئله ای که مستقیما به شما مربوط نمیشود حواستان باشد حد و مرز ها را فراموش نکنید و کار خطرناکی انجام ندهید، مسئولیتی به شما داده خواهد شد با عجله رفتار نکنید و از موانعی که بر سر راهتان قرار دارد فرار نکنید.

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

485595