راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از مردم فلسطین

راهپیمایی گسترده‌ای طی صبح امروز (یکشنبه) در استان صعده با شعار «انتقام آزادگان» برای همبستگی با مردم فلسطین و حمایت از مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی برگزار شد.
تصویر راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از مردم فلسطین

به گزارش سایت خبری پرسون، تظاهرکنندگان پرچم‌های یمن و فلسطین را در دست گرفته و شعارهای آزادی و نیز شعارهایی در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونسیتی علیه غزه سر داده و بر ایستادگی یمن در کنار مردم فلسطین تاکید کردند.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله در سخنرانی در این راهپیمایی با تاکید بر ایستادگی در کنار مردان غزه، گفت: در حمایت از مسأله فلسطین ثابت قدم هستیم و از آزادگان قهرمان در فلسطین حمایت می‌کنیم.

وی افزود: دشمن صهیونیستی مقابر و منازل در غزه را هدف قرار می‌دهد همانطور که دیدیم عربستان و آمریکا و امارات مقابر و منازل ما در یمن را بمباران می‌کنند.

این مقام یمنی خطاب به مردم فلسطین گفت: ای فلسطینی‌ها روی هیچکس حساب باز نکنید و فقط به خودتان اتکا کنید و به هیچ وجه روی نظامهای عربی بدبخت حساب باز نکنید.

الحوثی اظهار کرد: آن نظام‌هایی که زرادخانه بزرگی از سلاح و تجهیزات و پول دارند همگی عاجز از این هستند که فقط یک تیر به سمت اسرائیل شلیک کنند.

485305