انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی در «نمایشگاه دوست‌داشتنی من»

به مناسبت سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراخوان رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» منتشر شد.

تصویر انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی در «نمایشگاه دوست‌داشتنی من»

به گزارش سایت خبری پرسون، رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» به مناسبت سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل نمایشگاه کتاب و دریافت ایده برای آینده این نمایشگاه، فراخوان داد.

رویداد ایده‌پردازی جمعی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» با هدف جمع‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل نمایشگاه کتاب و دریافت ایده برای آینده آن، راه‌اندازی شد.

این رویداد می‌تواند منتج به جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از مسائل و ایده‌های بهبود نمایشگاه در راستای سیاست نوگرایانه و تحولی خانه کتاب و ادبیات ایران شود و کارکردی ترویجی در معرفی ظرفیت عظیم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشته باشد.

رویداد ایده‌پردازی جمعی «نمایشگاه دوست‌داشتنی من» همزمان با آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

بر اساس این فراخوان، پس از پایان‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرایند پالایش ایده‌های ارسالی آغاز می‌‌شود و ایده‌های نوآورانه ایده‌پردازانی که قابلیت اجرایی داشته باشند در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات راهبری و منتورینگ، ارتقاء یافته و تبدیل به طرح‌های عملیاتی خواهند شد.

همچنین این طرح‌ها در قالب بوم‌های پرورش ایده آماده شده و در اختتامیه رویداد، توسط ایده‌پردازان در حضور مسئولان و کارشناسان متخصص به‌عنوان داور، ارائه خواهند شد و نهایتا ایده‌های برتر جایزه دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت ایده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Book-lab.ketab.ir مراجعه کنند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

منبع: برنا

485046