تارتار:

نفت با ویسی متحول شده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شاید بازی با نفت آبادان در جدول رده‌بندی برای ما خیلی تاثیر نداشته باشد اما برای آینده کاریمان خیلی تاثیرگذار است.
تصویر نفت با ویسی متحول شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش با نفت آبادان اظهار کرد: بازی در حضور هواداران پرشور آبادانی برای ما جذاب است. صنعت نفت به تیم برزیلی معروف است و هوادارانش نیز پرشورند.

او ادامه داد: شاید این بازی در جدول رده‌بندی برای ما خیلی تاثیری نداشته باشد اما برای آینده کاریمان خیلی تاثیرگذار است. بازیکنانم کاملا توجیه‌اند و خیلی خوشحالیم مقابل هواداران بازی می‌کنیم. این بازی جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نفت هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد و بهره‌مندی از حمایت هوادارانش می‌تواند کار را برای ما سخت کند. نفت بعد از حضور عبدالله ویسی و همکارانش متحول شده و امتیازهای خوبی را جمع کرده اشت و این نوع نتیجه‌گیری کار ما را سخت می‌کند. البته ما بدون استرس هستیم و استرسی که در نفت آبادان است در تیم ما وجود ندارد و می‌توانیم راحت بازی کنیم و این به زیبایی‌های بازی کمک می‌کند. امیدوارم با تمرین‌ها و تدابیری که برای این بازی داریم با برد شهر آبادان را ترک کنیم.

484943