طرح قانون مدیریت مدیریت واحد و یکپارچه شهری در مجلس مطرح

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: قانون مدیریت مدیریت واحد و یکپارچه شهری به عنوان یکی از مسائل روز در مجلس مطرح بوده و فرصت مناسبی است که می‌توان در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
تصویر طرح قانون مدیریت مدیریت واحد و یکپارچه شهری در مجلس مطرح

به گزارش سایت خبری پرسون، جعفر قادری پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در آیین اختتامیه شصت‌وهفتمین مجمع مشورتی رؤسای شورای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با اشاره به اهمیت تعامل میان اعضای دو پارلمان ملی و محلی در توسعه کشور اظهار کرد: قانون مدیریت مدیریت واحد و یکپارچه شهری به عنوان یکی از مسائل روز در مجلس مطرح بوده و فرصت مناسبی است که می‌توان در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

او با اشاره به طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری نیز گفت: این مبحث را با هدف کمک به مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی دنبال کردیم.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بیان کرد: تشکیل کمیته حمایت از شهرداری‌ها و مشارکت در پروژه‌های بزرگ نیز در مجلس دنبال می‌شود. قادری گفت: قانون درآمدهای پایدار نیز به‌عنوان یکی از طرح‌های کلیدی در حوزه مدیریت شهری تصویب شد.

484938