تبریک همراه اول به مناسبت قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های فوتسال ناشنوایان مردان و بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی

تیم ملی فوتسال ناشنوایان مردان ایران با حمایت همراه اول «قهرمان آسیا و اقیانوسیه» شد و تیم بانوان ایران به مقام نایب قهرمانی رسید.
تصویر تبریک همراه اول به مناسبت قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های فوتسال ناشنوایان مردان و بانوان ایران در رقابت‌های آسیایی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتسال ناشنوایان ایران توانست شب گذشته (سه شنبه 19 اردیبهشت 1402) در فینال چهارمین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با شکست 6 بر 4 تیم کویت، به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم ملی ایران در این رقابت ها تیم تایلند را 4 بر صفر، تیم عراق را با 4 بر 3، تیم چین را 29 بر صفر و در نیمه نهایی تیم ژاپن را با نتیجه 3 بر صفر از پیش روی خود برداشت اما در مصاف با تیم مالزی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد.

گفتنی است مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ با حضور ۱۰ تیم مردان و سه تیم بانوان به میزبانی ایران از ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تهران دنبال شد که تیم فوتسال بانوان در این دوره از مسابقات به جایگاه نایب قهرمانی دست یافت.

به این مناسبت همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و همچنین حامی تیم های ملی ناشنوایان کشور، این موفقیت را به اعضای تیم های ملی فوتسال ناشنوایان مردان و بانوان، کادرهای فنی و عموم مردم ایران تبریک گفته است.

484819