رفتارهای زشت رونالدو در عربستان تمامی ندارد+فیلم

رفتارهای زشت و دور از شان رونالدو در فوتبال عربستان تمامی ندارد.

تصویر رفتارهای زشت رونالدو در عربستان تمامی ندارد+فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، در هفته جاری در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ عربستان تیم‌های النصر و الخلیج مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب النصر همچنان فرصت‌ها را برای قهرمانی در لیگ‌ها و جام‌های مختلف از دست می‌دهد. یاران رونالدو با این نتیجه با 26 بازی و یک بازی بیشتر از الاتحاد و 57 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند. الاتحاد با 25 بازی و 59 امتیاز در صدرجدول رده‌بندی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو بار دیگر در عربستان از کوره در رفت و رفتاری زشت با مربی الخلیج داشت. بعد از پایان بازی یکی از اعضای کادر فنی تیم رقیب برای گرفتن عکس سلفی نزد رونالدو آمد. اما دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا که این روزها شرایطی بحرانی را در عربستان سپری می کند و در آستانه پایان بردن فصل بدون کسب جام است با مربی الخلیج رفتاری زشتی کرد و او را هل داد و به سینه اش ضربه زد.

اما این پایان رفتارهای زشت رونالدو در زمین فوتبال نبود. ویدئویی جدید از رونالدو در این بازی منتشر شد که او به حامل برانکارد با لحن بد صحبت می کند و به او می گوید از زمین خارج شو! بعد از آن هم بازیکن مصدوم الخیلج را با عصبانیت بقل می کند و او را روی برانکارد می گذارد تا سریع از زمین بازی خراج شود.

این ویدئو عصبانیت هواداران فوتبال در عربستان را به همراه داشته و داور بازی را ضعیف دانستند چون در این صحته هیچ تذکری به رونالدو نمی دهد.

منبع: فارس

484708