خدمت بزرگ بارسلونا به عربستان در شکار مسی

نشریه مادریدی احتمال انتقال ابرستاره آرژانتینی به بارسلونا را بسیار ضعیف دانست.
تصویر خدمت بزرگ بارسلونا به عربستان در شکار مسی

به گزارش سایت خبری پرسون، نشریه «مارکا» اسپانیا در گزارشی به احتمال بازگشت لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی به بارسلونا پرداخت. این رسانه مادریدی بازگشت مسی به نیوکمپ را بسیار ضعیف دانست.

مارکا در گزارش خود نوشت: بارسلونا در تلاش برای جذب لیونل مسی ضربه بزرگی خورد، زیرا احتمال بازگشت او هر روز کمتر و کمتر می شود. شرایط فیرپلی مالی باشگاه کاتالونیا هر روز پیچیده‌تر می‌شود و تا زمانیکه در تابستان بیش از 250 میلیون یورو دستمزد خود را کاهش ندهند، نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.

این روزنامه اشاره کرد که بارسلونا در تابستان نیاز به فروش بازیکنان خواهد داشت، با این حال به نظر می رسد هیچکس در حال حاضر علاقه ای به ترک بارسلونا ندارد. این در حالیست که مسی به دلیل سفر غیرمجاز خود به عربستان سعودی به مدت دو هفته از حضور در پاری سن ژرمن محروم شده است.

باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد نجومی 400 میلیون یورو منتظر چراغ سبز مسی است. در صورت منتفی شدن انتقال این بازیکن به بارسلونا عربستان گزینه اصلی این اعجوبه خواهد بود.

رسانه های سعودی حتی از توافق ابتدایی مسی با الهلال خبر دادند. شرایط پیچیده باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکن جدید به کام سعودی ها شده و احتمال بمب بزرگ نقل و انتقالات فوتبالی در عربستان مسی باشد.

483979