حمله اشغالگران صهیونیست به نابلس و شهادت ۲ فلسطینی

سه شهروند فلسطینی صبح امروز (پنجشنبه) به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهر نابلس شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند.

تصویر حمله اشغالگران صهیونیست به نابلس و شهادت ۲ فلسطینی

به گزارش سایت خبری پرسون، این حادثه در جریان حمله اشغالگران و محاصره یک خانه در محله الیاسمین در بخش قدیمی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری رخ داد که به درگیری مسلحانه منتهی شد.

منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیست در منطقه الیاسمین منزل خانواده شهید محمد العزیزی را محاصره کرده و در این عملیات از موشک‌های دوش‌پرتاب هدایت شونده استفاده کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از برخی منابع محلی اعلام کرد، نیروهای مقاومت به شدت به سوی اشغالگرانی که یکی از خانه‌های بخش قدیمی نابلس را محاصره کرده بودند و قصد داشتند شهروندان فلسطینی را بازداشت کنند تیراندازی کردند.

خبرگزاری فلسطین الان نیز از شهادت ۳ شهروند فلسطینی و مجروح شدن ۸ تن دیگر در منزل محاصره شده توسط اشغالگران در نابلس خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده که هویت دو تن از شهدا به دلیل شدت جراحات وارده به سختی قابل شناسایی است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که نیروهای ارتش یک عملیات نظامی در بخش قدیمی شهر نابلس انجام دادند که هدف آن بازداشت یکی از افراد تحت تعقیب بوده است.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، در جریان بازداشت یک فلسطینی تحت تعقیب، تیراندازی شدیدی در شهر نابلس رخ داده است.

رادیوی رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دو تن از فلسطینیان از مجریان عملیات منطقه الاغوار در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین "حمرا" در ابتدای آوریل بودند که سه شهرک نشین در جریان آن به هلاکت رسیدند. نفر سوم نیز به مخفی شدن آن دو کمک کرده بود.

از سوی دیگر، منابع محلی در فلسطین امروز اعلام کردند که نیروهای مقاومت توانستند یک پهپاد وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه‌ای در شهر نابلس واقع در کرانه باختری سرنگون سازند.

483855