همه کشورها به غیر از رژیم صهیونیستی برای اکسپو ایران دعوت شدند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای شرکت در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران از همه کشور ها به غیر از رژیم صهیونیستی دعوت به عمل آمده است و در آن مقامات کشورهای مختلفی از جمله وزرای صنعت حضور خواهند داشت.
تصویر همه کشورها به غیر از رژیم صهیونیستی برای اکسپو ایران دعوت شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی ضیغمی معاون سازمان توسعه تجارت ایران در نشست نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران( ایران اکسپو) اظهار کرد: در این نمایشگاه در 12 حوزه کالایی شامل پتروشیمی، انرژی، تجهیزات پزشکی، دانش‌بنیان، لوازم خانگی، ساختمان، صنعت، مواد غذایی، کشاورزی، صنایع دستی و خدمات فنی مهندسی حضور دارند و توانمندی‌های ایران را تقریبا در تمام حوزه‌های اقتصادی در معرض دید سایر کشورها قرار می‌دهند.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ویترین خوبی برای تبلیغ فعالیت‌های بخش خصوصی و توسعه صادرات آنها به دیگر کشورها است.

وی گفت: این نمایشگاه اتفاق جدیدی برای کشور است و در آن مقامات کشورهای مختلفی از جمله وزرای صنعت حضور خواهند داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت تصریح کرد: برای شرکت در این نمایشگاه از وزارتخانه‌های تمام کشورها به غیر از رژیم صهیونیستی دعوت به عمل آمده است اما ما اولویت خود را برای حضور کشورهایی قرار دادیم که علاقه‌مند به همکاری با ایران هستند.

ضغیمی گفت: 100 کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده‌اند که اولویت ما برای دعوت از کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیایی است.

وی ادامه داد: برای سال آینده در صورتی که ظرفیت هتل‌های تهران پاسخگو باشد، 5 هزار مهمان خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه از 17 تا 20 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در وسعتی بالغ بر 60 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

483749