فال تاروت فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت 1402 / کارت فالتان چه پیشگویی دارد؟

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.
تصویر فال تاروت  فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت 1402 / کارت فالتان چه پیشگویی دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود..

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت پاپ : امروز نسبت به رفتارها و واکنش های دیگران فوق حساس هستید و به همین خاطر هم ترجیح میدهید تا جای ممکن سکوت کنید. شما اغلب می دانید که دقیقا چه چیزی باید بگویید و خیلی به عواقب گفته هایتان فکر نمی کنید و همان چیزی که در فکرتان هست را به زبان می آورید، ولی امروز پای حرف زدن در مورد برنامه های بلند پروازانه ای که در مورد آینده تان دارید که به میان می آید، اما طرف مقابل برایتان اهمیت ویژه ای دارد، دست و دلتان می لرزد و خودتان را مورد نقد قرار داده و مهر سکوت به لب می زنید.زیاد به خودتان سخت نگیرید

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت اعتدال : با وجود این که ممکن است امروز جریان نهفته ای از مسائل بیان نشده در ذهنتان باشد، شما می توانید تعادل خودتان را حفظ کرده و این بحث را باز نکنید. حتی اگر کسی شما را تحت فشار گذاشته و اصرار داشت که در مورد احساساتتان صحبت کنید خیلی صریح به آنها بگویید که هنوز برای بحث در این رابطه آمادگی کافی ندارید. البته این نکته را هم به آنها یادآور شوید که قصد ندارید این پرونده را برای همیشه ببندید و تنها قصد دارید بحث در مورد آن را به زمان مناسب تری موکول کنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت کیمیاگر : شما امروز نمی توانید به راحتی یک جا آرام بنشینید و یا حتی سرعتتان را کم کنید، ولی یک روز آرامش و تفکر می تواند دقیقا همان چیزی باشد که در حال حاضر به آن نیاز دارید. شاید گاهی فکرتان به آینده های دوردست کشیده شود، ولی به طور کلی می توانید اکنون و این لحظه را مورد تفکر و بررسی قرار دهید و به نتایج خیلی مهمی هم دست پیدا کنید. اگر برایتان امکان پذیر است از شرکت در فضاهای اجتماعی مجازی و غیر مجازی اجتناب کرده و کمی با خودتان خلوت کنید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عدالت : قول هایی که قبلا داده اید ولی هنوز به آنها عمل نکرده اید امروز به شما اجازه نخواهند داد که وقت زیادی برای استراحت کردن داشته باشید، ولی خوشبختانه با کمی تلاش خواهید توانست به تمام وعده هایی که داده ای جامه عمل بپوشانید. اگر حوصله نداشتید خودتان را جای طرف مقابلتان بگذارید و ببینید خودتان چقدر از بدقولی ناراحت می شوید. با بیان کردن احساسات خود شما می توانید به آرامش ذهنی برسید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت خورشید : به نظر می رسد که روز فوق العاده ای در انتظاتان باشد و شما آماده هستید که با تمام توانتان به سوی انجام کارهایی که در لیست برنامه های امروزتان قرار دارند بشتابید. ولی ممکن است خیلی زود نظرتان عوض شود و با خودتان فکر کنید که چرا باید اینقدر تلاش کرده و خودتان را به خاطر کارهایی که خیلی هم اهمیتی ندارند خسته کنید. اگر در طول روز دیدید هر کاری که می کنید حال و هوایتان به حالت اول صبح باز نمی گردد به خودتان فشار نیاورید. اگر برایتان امکان دارد در میان روز حتما ساعتی را به خودتان اختصاص دهید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت جهان : با وجود این که خودتان دقیقا می دانید که دلتان می خواهد امروزتان را چگونه بگذرانید ممکن است در طی روز و در حین اجرای نقشه هایی که برای روزتان داشته اید به مشکل بربخورید. اصرار به حفظ برنامه اولیه تان می تواند باعث ناامیدی و دلسردی شما شود، اگر کمی انعطلف پذیری از خودتان نشان دهید خواهید توانست با اندکی تغییرات عملی کنید. به انرژی کیهانی اجازه دهید تغییرات لازم را در برنامه تان ایجاد کند؛ شاید آن چیزی که در انتظارتان است خیلی بهتر از آن چیزی باشد که خودتان در ابتدا فکر می کرده اید باشد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت ارابه : امروز شاید احساس کنید که دلتان نمی خواهد راهی را که تا به اینجا طی کرده اید را ادامه دهید و دلتان بخواهد همه چیز را رها کنید، ولی هنوز برای تسلیم شدن خیلی زود است و ایده ای بدتر از این ممکن نیست به ذهنتان برسد. خوشبختانه در حال حاضر همه چیز به نفع شما دارد پیش می رود و اگر اهدافتان را مرحله به مرحله و به صورت منطقی مشخص کنید با رسیدن به این اهداف کوتاه مدت و با طی هر مرحله به اهداف بلند مدت خود نزدیک تر و نزدیک تر خواهید شد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ستاره :امروز باید برای شما روزی فوق العاده باشد. این اواخر شما تغییرات زیادی را در خانه و محل کارتان تجربه کرده اید و باید به معنا و مفهومی که پشت این تغییرات است خوب فکر کنید. شما سرشار از ایده های بلندپروازانه تازه هستید و تجربه هایی که داشته اید در رسیدن به اهداف جدیدتان به شما کمک خواهند کرد. شاید همه چیز در حال حاضر دقیقا همان چیزی که شما انتظارش را دارید نباشد، ولی خودتان خوب می دانید که می توانست بدتر از این هم باشد. امروز شما همچون ستاره ای درخشان هستید، فرصت را از دست ندهید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت اعتدال : امروز ذهنتان شما را به یک سو وقلبتان به سویی دیگر می کشاند و نمی توانید بین این دو تعادل برقرار کنید. شما قصد دارید برای آینده تان برنامه ریزی کنید ولی احساساتتان شما را در دریای تخیلاتتان غرق کرده و اجازه نمی دهند تصویری روشن و منطقی از آینده داشته باشید. به جای این که تلاش کنید از میان این دو تنها یکی را انتخاب کنید نوسان خود میان این دو را در طول روز در نظر بگیرید. در نظر گرفتن ابعاد مختلف خیلی راحت تر از این است که تنها به یک دیدگاه وابسته باشید و بخواهید بر اساس آن تصمیم بگیرید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ابله : شما خیلی خوب می دانید برای این که بتوانید کارهای فراوانی که در باقی روزهای هفته در انتظارتان هستند باید کارهای نصفه و نیمه ای که از قبل باقی مانده اند را همین امروز به سرانجام برسانید، ولی متاسفانه در حال حاضر زیاد حس و حال کار کردن ندارید. اگر نتوانید به خودتان برای کار کردن انگیزه بدهید نگران این می شوید که چه بر سر جاه طلبی و رویاهای بلندپروازانه تان آمده است. اصلا خودتان را ناراحت نکنید، این حالت کاملا موقتی است و در طی روز به حال و هوای عادی خودتان بازمی گردید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت قضاوت : امروز دوستانتان در تلاش این هستند که شما را درک کنند، مخصوصا اگر دعوتی از شما به عمل بیاید و شما حضور در آن را رد کنید. متاسفانه آنها ممکن است این رفتار شما را به خودشان بگیرند و از دستتان دلخور شوند، در حالی که مسئله اصلا چیز دیگری است. شما اصلا به ذهنتان هم خطور نمی کند که بخواهید کسی رااز خودتان برنجانید، مسئله فقط این است که کارهایی برای انجام دادن دارید و نمی خواهید از برنامه اصلی خودتان جا بمانید.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت برج : شما احساس می کنید تحت فشار هستید و باید هر چه سریعتر در مورد اتفاقات آینده زندگیتان تصمیم بگیرید. ولی علاقه چندانی به نهایی کردن تصمیمات خود ندارید و غرق در دنیای فکر و خیال و پرداختن به مسائل احساسی هستید. زیاد به خودتان فشار وارد نکنید و به احساسات خود مجال بروز بدهید و اثرات معجزه بخشی که می توانند روی روح و روانتان داشته باشند را دست کم نگیرید. به آینده شیرینی که در رویاهایتان برای خود تصور می کنید بپردازید تا وجودتان به آرامش برسد.

483560