بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: به تازگی متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.

تصویر بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران و با بیان بر اینکه در مبارزه با فساد نباید هیچگونه تبعیضی دیده شود، گفت: بنابر بیانات مقام معظم رهبری، کسی که آلوده به فساد باشد قادر نخواهد بود که با فساد مقابله کند.

وی ادامه داد: قرار بود پیش از عید موضوعاتی از اتفاقات شهرداری مطرح کنم دو شب پیش متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.

عباسی با بیان اینکه عناصری در سال گذشته نیز در دفتر شهردار تهران بازداشت شدند، اظهار کرد: سوالاتی مطرح است که چه کسانی، این افراد را وارد شهرداری کرده و به آنها مسئولیت داده اند و این افراد با چه کسانی روابط مالی دارند؟.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: افرادی هستند که از آنها اخاذی شده و مورد ظلم قرار گرفتند و اگر صلاح دیده شود آمادگی دارند در صحن شورا حاضر شوند و باید این اتفاقات رمزگشایی شود خلاف واقع را پشت سر هم تکرار کردن شاید افکار عمومی را قانع کند اما برای بنده باور کردنی نیست.

وی افزود: اگر هر فردی احساس می‌کند مطالب من خلاف واقع بوده و شهرداری طیب و طاهر است، جلسات آینده شورا وجود دارد و بنده با مستندات حضور خواهم یافت.

483463