پیام تبریک مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تبریک گفت.
تصویر پیام تبریک مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به تلاشگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

تاریخ درخشان کارکنان تلاشگر شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با کار و خدمت گره خورده و فرهنگ کار و تلاش شبانه روزی بر اجزا و ارکان این مجموعه سراسر مقدس جلوه گری میکند و این افتخار بزرگ با تمامی همکاران و مدیران آن همیشه همراه است.

جامعه کارگری و ماهیت خدمت در سطح خیابانهای پایتخت به گونه ای است که همگان در ارتباط مستقیم با تلاشگران کار در ناوگان اتوبوسرانی تهران خود را آماده نگاه می دارند و منطقه خدمت رسانی را به عنوان یک سنگر مقدس نگهداری و باغبانی می کنند، چرا که علاوه بر حضور مداوم در سطح شهر، باید برای پشتیبانی و سرحال نگهداشتن اتوبوس ها در سامانه ها حیات شبانه را زنده و پویا حفظ نمود و در این مسیر جانفشانی کرد.

بر این اساس روح عبادت، اطاعت و رضایت حضرت حق، بر روح و جان تمامی جهادگران شرکت واحد آشکار و نمودار می باشد و به یقین هر لحظه از این حضور و خدمت را شیرین، دلچسب و ماندگار می سازد.

اینک با تقدیر و سپاس فراوان از تلاش ها و دلسوزی های انجام شده، «روز جهانی کار و کارگر» را به همه کارگران عزیز به ویژه همکاران خود در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران صمیمانه تهنیت و تبریک عرض نموده، یاد و خاطره ۵۹ شهید همکار را گرامی میدارم و از خداوند متعال تندرستی و توفیق روزافزون را برای تمامی کارگران پر توان و زحمتکش آرزومندم.

483196